Max Verstappen (Red Bull) vyhrál poslední Velkou cenu Malajsie, když odstartoval z druhé řady na superměkké směsi a následně přezul na měkkou. Stejnou strategii zvolili všichni přední jezdci kromě Sebastiana Vettela, který brilantně zabojoval a z posledního místa dojel čtvrtý.

Odstartoval na měkké směsi a ve stejném kole jako Verstappen, který naopak vyměnil superměkké pneumatiky za měkké, přezul na rychlejší superměkkou směs a její rychlost dokázal využít, aby dojel na čtvrtém místě.

NÁŠ TIP:
Kupujete auto? Podívejte se na nabídku našeho TopDrive bazaru. Auta všech značek za super ceny. A pokud auto prodáváte, pomůžeme vám určit cenu.

Mario Isola, vedoucí závodního oddělení pro automobilový sport Pirelli:
“Trénink byl přerušený počasím a vyvěšením červené vlajky, vypočítání degradace pneumatik pro závod bylo výzvou. V závěru byla teplota trati oproti zvyklostem v Malajsii poměrně nízká (kolem 40°C) a tedy i degradace obou směsí byla nižší, stinty tak bylo možné natáhnout. Všichní přední jezdci zvolili podobnou strategii startu na superměkké směsi a přezutím na měkkou směs. Naopak Vettel zaútočil na pozice pomocí rozdílné strategie startu na měkké směsi. Esteban Ocon (Force India) byl donucený k brzkému pit stopu ve třetím kole po kontaktu s jiným vozem a zbytek závodu odjel na měkké směsi”.