První závod z jednadvaceti
Melbourne, 23. – 25. března 2018
SEBASTIAN VETTEL (FERRARI) VYHRÁL VELKOU CENU AUSTRÁLIE, I KDYŽ ODSTARTOVAL Z DRUHÉ ŘADY STARTOVNÍHO ROŠTU
V TEPLÉM A SUCHÉM POČASÍ ZVOLILA VĚTŠINA JEZDCŮ STRATEGII JEDNÉ ZASTÁVKY S PŘEZUTÍM Z ULTRAMĚKKÝCH NA MĚKKÉ PNEUMATIKY
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.ALTERNATIVNÍ STRATEGII ZVOLIL RED BULL, ODSTARTOVAL NA SUPERMĚKKÉ SMĚSI. DANIEL RICCIARDO SKONČIL TĚSNĚ POD PODIEM I PŘES PENALIZACI NA STARTU
Melbourne, 25. března 2018 – Strategie byla pro výsledek ve Velké ceně Austrálie rozhodující. Pilot Ferrari, Sebastian Vettel, využil prvního delšího stintu a do boxů zajel při vyjetí safety caru. Na trať se vrátil na prvním místě, před Mercedesem Lewise Hamiltona, který zajel do boxů již dříve v režimu zelené vlajky jako reakce na počáteční pit box Ferrari Kimiho Raikkonena. Převážná většina jezdců zastavila v boxech jen jednou, aby přezuli z ultraměkké směsi na měkkou. Alternativní strategii využil Red Bull, oba jezdci odstartovali na superměkkých pneumatikách a následně přezuli na měkké. Daniel Ricciardo skončil i navzdory penalizaci na startu čtvrtý. Pilot Mercedesu, Valtteri Bottas a Stofel Vandoorne s McLarenem zvolili odlišnou strategii, odstartovali na ultraměkké směsi a pro body si dojeli po přezutí na superměkkou směs.
Mario Isola, vedoucí závodního oddělení pro automobilový sport Pirelli:
„Velká cena Austrálie měla dvě rozdílné části, před vyjetím safety caru a po něm, což díky chytré strategii Ferrari rozhodlo o jejich vítězství. Nakonec jsme viděli velmi těsný závod, když se o prvních pěti místech rozhodlo až v závěrečném kole. Většina jezdců zvolila strategii jedné zastávky v boxech, když využili vyjetí safety caru uprostřed závodu, aby šetřili opotřebení pneumatik. Chování všech tří směsí v závodě bylo rozhodně pozitivní. Dva jezdci dokončili závod se strategií jedné zastávky, aniž by využili nejtvrdší dostupnou směs.“
Nejlepší časy podle směsí
Kreditní karta STYLE na rok zdarma
Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.Měkká | Superměkká | Ultraměkká |
Ricciardo
1:25.945 s |
Vandoorne
1:26.958 s |
Hamilton
1:27.753 s |
Raikkonen
1:26.373 s |
Bottas
1:27.019 s |
Raikkonen
1:27.982 s |
Hamilton
1:26.444 s |
Ricciardo
1:28.127 s |
Vettel
1:28.245 s |
Nejdelší stint závodu
Směs | Jezdec | Kola |
Měkká | Raikkonen | 39 |
Superměkká | Bottas, Vandoorne | 32 |
Ultraměkká | Hartley | 34 |
Pravdometr
Sebastian Vettel vyhrál závod využitím nejrychlejší strategie jedné zastávky, když odstartoval na ultraměkké směsi, jak jsme předpokládali. Očekávali jsme, že jezdci zastaví v boxech v 28. kole, Vettel přezul v 26. kole, 7 kol po Hamiltonovi.
Více exkluzivního obsahu o F1 najdete na Racing Spot:
http://racingspot.pirelli.com/
Sledujte nas také na Twitteru @pirellisport
nebo na Facebooku na adrese www.facebook.com/