F1 Velká cena Kanady – závod

[et_pb_section bb_built=“1″][et_pb_row][et_pb_column type=“4_4″][et_pb_text _builder_version=“3.4.1″]

SEBASTIAN VETTEL (FERRARI) VYHRÁL VELKOU CENU KANADY PO STARTU Z POLE POSITION SE STRATEGIÍ JEDNÉ ZASTÁVKY S PŘEZUTÍM Z ULTRAMĚKKÉ NA SUPERMĚKKOU SMĚS

JEDEN PIT BOX ZVLOLILA VĚTŠINA PILOTŮ, NÍZKÉMU OPOTŘEBENÍ A DEGRADACI DÁLE POMOHLO VYJETÍ SAFETY CARU

V TEPLÝCH A SUCHÝCH PODMÍNKÁCH JSME VIDĚLI VYUŽITÍ VŠECH TŘÍ SMĚSÍ PNEUMATIK P ZERO

2000 Kč leží na zemi

Získejte 2000 Kč třeba na benzín jen za to, že si otevřete účet u mBank. Žádné losování, odměnu dostane každý! Je to vyzkoušené. Chci 2000 Kč za nic.

Montréal, 10. června 2018 – Ve velké ceně Kanady byl ve hře široký mix strategií. Na stupních vítězů skončily tři různé týmy s dvěma rozdílnými přístupy ke strategii. Vítěz Sebastian Vettel (Ferrari) a druhý Valtteri Bottas (Mercedes) odstartovali na ultraměkké směsi a téměř současně přezuli na supermékké pneumatiky. Dva piloti stáje Red Bull, kteří dojeli na třetím a čtvrtém místě, zvolili rozdílnou strategii, odjeli kratší první stint na hyperměkkých pneumatikách, následně přezuli na superměkkou směs a na ní dojeli až do cíle. Během bojů čelních jezdců se svými přímými soupeři bylo důležité správné načasování zastávek, přičemž řada jezdců se snažila využít pit stop k dosažení lepší pozice. Romain Grosjean (Haas) odstartoval po probémech v kvalifikaci až z konce startovního pole, odjel extrémně dlouhý první stint na ultraměkké směsi a po přezutí dojel do cíle těsně pod bodovanými pozicemi.

Mario Isola, vedoucí závodního oddělení pro automobilový sport Pirelli:

„Strategie vycházely z kvalifikace. Brzké vyjetí safety caru vrátilo na okruhu v Montréalu, který je známý malým opotřebením pneumatik, do hry strategii jedné zastávky. V průběhu závodu jsme viděli nasazení všech tří směsí při různých strategiích. Spousta jezdců, zejména Daniel Ricciardo (Red Bull) a Romain Grosjean (Haas), byla schopna využít strategii k získání lepších pozic. Šampionát nyní nově míří na okruh Paul Ricard ve Francii, což jej dělá ještě zajímavější”.

Nejlepší časy podle směsí

Superměkká Ultraměkká Hyperměkká
Ricciardo

1:13.835 s

Vettel

1:15.059 s

Vandoorne

1:15.765 s

Verstappen

1:13.864 s

Bottas

1:15.258 s

Ricciardo

1:15.807 s

Vettel

1:13.964 s

Raikkonen

1:15.408 s

Hulkenberg

1:15.914 s

 

Nejdelší stint závodu

Směs Jezdec Kola
Superměkká Ericsson 67
Ultraměkká Grosjean 48
Hyperměkká Gasly 23

 

Fakta 

Jako nejrychlejší jsme předpokládali strategii jedné zastávky a také to tak bylo. Sebastian Vettel (Ferrari) přezul při jediném pit boxu ve 37. kole z ultraměkké na superměkkou směs a vytvořil si dostatečnou rezervu, aby neztratil vedení v závodě.

Více exkluzivního obsahu o F1 najdete na Racing Spot:

http://racingspot.pirelli.com/global/en-ww/racingspot

 

[/et_pb_text][et_pb_gallery _builder_version=“3.4.1″ gallery_ids=“12332,12333,12334,12335,12336,12337,12338,12340,12339,12329,12331,12330″ posts_number=“12″ show_title_and_caption=“off“ show_pagination=“off“ zoom_icon_color=“#efbb00″ hover_overlay_color=“rgba(255,255,255,0.9)“ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Podobné články:

Napsat komentář