[et_pb_section bb_built=“1″ _builder_version=“3.2.1″][et_pb_row][et_pb_column type=“4_4″][et_pb_text _builder_version=“3.2.1″]
LEWIS HAMILTON (MERCEDES) VYHRÁL DOPOSUD NEJRYCHLEJŠÍ VELKOU CENU ŠPANĚLSKA SE STRATEGIÍ JEDNÉ ZÁSTÁVKY (MĚKKÁ-STŘEDNÍ SMĚS) V PROMĚNLIVÉM POČASÍ
SEBASTIAN VETTEL ZVOLIL ALTERNATIVNÍ STRATEGII DVOU ZASTÁVEK. V ZÁVODĚ JSME VIDĚLI STRATEGIE JEDNÉ I DVOU ZASTÁVEK V BOXECH
V ÚTERÝ A VE STŘEDU PROBĚHNOU PRVNÍ TESTY SEZONY, MCLAREN A FORCE INDIA OTESTUJÍ I PNEUMATIKY PRO ROK 2019
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Barcelona, 13. května 2018 – Při Velké ceně Španělska zvolila většina jezdců, včetně třech nejlepších, strategii jedné zastávky v boxech – startu na měkké směsi a následně přezutí na střední – ale během závodu na 66 kol jsme viděli také strategii dvou i tří zastávek. Podmínky byly proměnlivé, slunečno, ale také krátký déšť a vítr činili okruh těžko čitelný a s měnícími se úrovněmi přilnavosti. V cíli byla teplota vzduchu 17°C a teplota trati 26°C.
Nový povrch okruh zrychlil, vedoucí závodníci zajeli kola téměř o čtyři sekundy rychleji než v minulém roce. Rekord nejrychlejšího kola v Barceloně byl také pokořen. Téměř všichni piloti odstartovali na měkké směsi a brzké vyjetí safety caru jim pomohlo šetřit pneumatiky.
Mario Isola, vedoucí závodního oddělení pro automobilový sport Pirelli:
„Viděli jsme odlišný přístup týmů, zda zvolit strategii jedné nebo dvou zastávek. Od začátku víkendu bylo extrémně těžké předpovědět podmínky na trati a nepomohl tomu ani noční déšť. Vyjetí safety caru ovlivnilo strategii závodu – snížilo se opotřebení pneumatik v rozhodujícím místě. Na pneumatikách jsme se nesetkali s žádnými problémy ani puchýři, i když jezdci zajeli nejrychlejší kola a rekord okruhu na starší střední směsi pneumatik. To platilo pro všechny piloty, kteří nasadili poměrně vyrovnané tempo. Nyní zůstáváme v Barceloně na první testy sezony, které zahrnují i testy pneumatik pro rok 2019 na vozech McLaren a Force India“.
Nejlepší časy podle směsí
Střední | Měkká | Superměkká |
Ricciardo1000 Kč za založení účtuTisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.1:18.441 s |
Verstappen
1:20.603 s |
Sirotkin
1:22.680 s |
Vettel
1:19.128 s |
Hamilton
1:20.849 s |
Alonso
1:23.553 s |
Hamilton
1:19.133 s |
Perez
1:21.128 s |
– |
Nejdelší stint závodu
Směs | Jezdec | Kola |
Střední | Bottas | 47 |
Měkká | Vandoorne, Verstappen | 34 |
Superměkká | Sirotkin | 22 |
Fakta
Lewis Hamilton vyhrál Velkou cenu Španělska, když při jediné zastávce v boxech ve 26. kole přezul z měkké na střední směs pneumatik. Jeho týmový kolega využil stejnou strategii, ale přezul o 6 kol dříve.
Více exkluzivního obsahu o F1 najdete na Racing Spot:
http://racingspot.pirelli.com/
[/et_pb_text][et_pb_gallery _builder_version=“3.2.1″ gallery_ids=“12053,12057,12058,12059,12060,12061,12062,12063,12064,12065,12066,12067,12055,12054,12056″ posts_number=“15″ show_title_and_caption=“off“ zoom_icon_color=“#efbb00″ hover_overlay_color=“rgba(255,255,255,0.9)“ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]