Jezdíte rádi po okruhu? Pak pravděpodobně vlastníte jedno z následujících deseti aut. Pokud ne, tak je na vaší straně něco špatně.
Na okruh během volných jízd (tj. jízd pro veřejnost) můžete vyrazit třeba dědečkovým Favoritem, ale asi tušíte, že to nebude úplně vhodný automobil. Nadšenci mají nejradši následující auta. Proč? Protože se v praxi nejvíce osvědčila – ať už schopnostmi, spolehlivostí či výbavou. A navíc, trh vhodných aftermarket komponent je obrovský.
Renault Mégane R.S. (výbava CUP)
Hothatch je vděčným okruhovým náčiním.
Subaru Impreza STI
Čtyřkolka na okruhu? To bude STI nebo Evo.
Mitsubishi Lancer Evolution
Evo zvládá jak rally, tak okruhy.
BMW M3
Spolehlivost, zadní náhon, motor milující otáčky…
Caterham
Na rovinky potřebujete výkon, na zatáčky nízkou hmotnost.
KTM X-BOW
Rakouské KTM je dalším zástupcem kategorie lightweight.
Radical
Radical to jinak ani neumí – 100% track car.
Ferrari 430 Scuderia
Scuderia – ztělesněné závodní kořeny Ferrari.
Porsche 911 GT3
Dříve či později stejně skončíte v GT3.
Cokoliv, co váží méně jak 800 kg a má v motoru více jak 200 koní.
… 9 aut a jednoho rencka. Ikdyž to na první pohled tak vypadá tak rencek fakt auto není.
Renaulty taky nemusím, ale po svezení s Megane R.S. musím říct, že to bylo dobry, že chápu lidí kteří si ho pořídí, je to výborná vikendova hračka. Surový hothach s pekelně nastaveným podvozkem. Na denní ježdění ale asi není, na klikate a hladké silnice a okruh vynikající