Velká cena Španělska – závod

[et_pb_section bb_built=“1″ _builder_version=“3.2.1″][et_pb_row][et_pb_column type=“4_4″][et_pb_text _builder_version=“3.2.1″]

LEWIS HAMILTON (MERCEDES) VYHRÁL DOPOSUD NEJRYCHLEJŠÍ VELKOU CENU ŠPANĚLSKA SE STRATEGIÍ JEDNÉ ZÁSTÁVKY (MĚKKÁ-STŘEDNÍ SMĚS) V PROMĚNLIVÉM POČASÍ

SEBASTIAN VETTEL ZVOLIL ALTERNATIVNÍ STRATEGII DVOU ZASTÁVEK. V ZÁVODĚ JSME VIDĚLI STRATEGIE JEDNÉ I DVOU ZASTÁVEK V BOXECH

V ÚTERÝ A VE STŘEDU PROBĚHNOU PRVNÍ TESTY SEZONY, MCLAREN A FORCE INDIA OTESTUJÍ I PNEUMATIKY PRO ROK 2019

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Barcelona, 13. května 2018 – Při Velké ceně Španělska zvolila většina jezdců, včetně třech nejlepších, strategii jedné zastávky v boxech – startu na měkké směsi a následně přezutí na střední – ale během závodu na 66 kol jsme viděli také strategii dvou i tří zastávek. Podmínky byly proměnlivé, slunečno, ale také krátký déšť a vítr činili okruh těžko čitelný a s měnícími se úrovněmi přilnavosti. V cíli byla teplota vzduchu 17°C a teplota trati 26°C.

Nový povrch okruh zrychlil, vedoucí závodníci zajeli kola téměř o čtyři sekundy rychleji než v minulém roce. Rekord nejrychlejšího kola v Barceloně byl také pokořen. Téměř všichni piloti odstartovali na měkké směsi a brzké vyjetí safety caru jim pomohlo šetřit pneumatiky.

Mario Isola, vedoucí závodního oddělení pro automobilový sport Pirelli:

„Viděli jsme odlišný přístup týmů, zda zvolit strategii jedné nebo dvou zastávek. Od začátku víkendu bylo extrémně těžké předpovědět podmínky na trati a nepomohl tomu ani noční déšť. Vyjetí safety caru ovlivnilo strategii závodu – snížilo se opotřebení pneumatik v rozhodujícím místě. Na pneumatikách jsme se nesetkali s žádnými problémy ani puchýři, i když jezdci zajeli nejrychlejší kola a rekord okruhu na starší střední směsi pneumatik. To platilo pro všechny piloty, kteří nasadili poměrně vyrovnané tempo. Nyní zůstáváme v Barceloně na první testy sezony, které zahrnují i testy pneumatik pro rok 2019 na vozech McLaren a Force India“.

Nejlepší časy podle směsí

Střední Měkká Superměkká
Ricciardo

Kreditní karta STYLE na rok zdarma

Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.

1:18.441 s

Verstappen

1:20.603 s

Sirotkin

1:22.680 s

Vettel

1:19.128 s

Hamilton

1:20.849 s

Alonso

1:23.553 s

Hamilton

1:19.133 s

Perez

1:21.128 s

 

 

Nejdelší stint závodu

Směs Jezdec Kola
Střední Bottas 47
Měkká Vandoorne, Verstappen 34
Superměkká Sirotkin 22

 

Fakta

Lewis Hamilton vyhrál Velkou cenu Španělska, když při jediné zastávce v boxech ve 26. kole přezul z měkké na střední směs pneumatik. Jeho týmový kolega využil stejnou strategii, ale přezul o 6 kol dříve.

Více exkluzivního obsahu o F1 najdete na Racing Spot:

http://racingspot.pirelli.com/global/en-ww/racingspot

[/et_pb_text][et_pb_gallery _builder_version=“3.2.1″ gallery_ids=“12053,12057,12058,12059,12060,12061,12062,12063,12064,12065,12066,12067,12055,12054,12056″ posts_number=“15″ show_title_and_caption=“off“ zoom_icon_color=“#efbb00″ hover_overlay_color=“rgba(255,255,255,0.9)“ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Podobné články:

Napsat komentář