reklama Suzuki

Pravděpodobně se bude jmenovat Cabrera a velkým obloukem se prý vyhne hybridním technologiím a downsizingu.

reklama Isuzu

Jisté jsou dvě věci – Cabrera bude mít pohon všech kol, tak jako všechna Lamborghini posledních let a bude k mání pouze s automatickou (automatizovanou) převodovkou. Stejně jako v případě Gallarda bychom se u Cabrery mohli dočkat omezené série s pohonem zadních kol, ale to je zatím hudba budoucnosti. Odchod manuální převodovky může někoho mrzet, ale vzhledem k naprosté většině Gallard prodaných s převodovkou E-Gear, nebude manuál reálným kupcům chybět. Dobrá zpráva je, že vůz si ponechá atmosférický motor V10 a nebude si pomáhat žádnými elektromotory. Jisté jsou i verze Spyder (roadster) a Superleggera (odlehčená verze).

Koukněte, jak vypadá Gallardo po facelitu.