Podzim přeje cabrioletům, nasvědčuje tomu skutečnost, že mnoho výrobců si na aktuální frankfurtský autosalon připravilo otevřené verze svých modelů. Pojďme si představit ty nejšťavnatější.
Contents
Audi R8 Spyder GT
Audi svoji R8 okořeňuje v pravidelných dávkách. Po první osmiválcové verzi nabídlo Audi svým zákazníkům desetiválec a následně ultimativní verzi GT, která byla zaměřená více „řidičsky“. Inspiraci závodními vozy lze vidět na první pohled jak na exteriéru, tak v interiéru. Změny proběhly jak na podvozku, tak na motoru. A právě GT se od nynějška nabízí i jako spyder s plátěnou stahovací střechou. Zajímá vás rychlost? Střecha je dole za 19 sekund. Motor V10 5,2 FSI a převodovka R-tronic je shodná s coupé. Oproti němu, ale přibral Spyder GT na váze, přesto je ale lehčí než běžný R8 Spyder 5,2 FSI o celých 85 kilogramů. Vůz vznikne jen v 333 exemplářích.
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.R8 Spyder GT
Bentley Continental GTC
Bentley letos představil novou generaci svého úspěšného coupé – Continentalu GT, který je již dávno v prodeji. Stejně jako předchozí model, bude i tento možné mít v provedení cabrio, označované jako GTC. S prvotřídním luxusem na palubě si hravě poradí točivý moment 700 Nm, který stejně jako u coupé proudí na všechna čtyři kola.
Continental GTC
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Ferrari 458 Spider
Vítěz řady srovnávacích testů, v mnoha věcech jedinečný supersport z Maranella – 458 Italia přišla o střechu a nutno pochválit Ferrari, že vozu neubrali nic z jeho atraktivity. Libozvučný motor V8 s výkonem 419 kW umístěný uprostřed lze tak vychutnávat i při odpoledních projížďkách se střechou dole. Všem dámám doporučujeme držet si klobouk, maximální rychlost je jen o 5 kilometrů nižší než u coupé, na výsledných 320 km/h.
Mercedes-Benz SLS AMG Roadster
Mercedes do Frankfurtu přiveze svůj topmodel – SLS AMG v provedení roadster, který logicky musel přijít o vzhůru výklopné dveře jako má coupé. Prvotřídní materiály a ručně smontovaný motor V8 o objemu 6, 2 litru zůstaly. Přestože je automobil stále velmi atraktivní a své zákazníky si bezpochyby najde, myslíme si, že verze coupé je v tomto případě lepší volbou.