VW Beetle GSR – žlutá a černá

Volkswagen se nově připravenou limitovanou edicí „Brouka“ vrací k úspěšné verzi z roku 1973. Ta byla známa jako Gelb-Schwarzer Renner a nabízela výrazný vzhled a zvednutý výkon motoru.

Původní „brouk“ dosahoval maxima výkonu, na dnešní dobu pro „ostrou“ verzi, žalostných 54 koní. Nové GSR nabídne koní 211 (155 kW) z dvoulitru TSI nové generace EA888. Tím se tato „limitka“ stane prozatím nejvýkonnější verzí novodobého brouka. Stovky dosáhne za 7,3 sekundy a ručička rychloměru se zastaví na čísle 229 km/h. O přenos kroutícího momentu až 280 Nm se postará šestistupňový manuál nebo šestistupňová dvouspojková automatika DSG. V základní ceně budou obsažena devatenáctipalcová litá kola Tornado obutá do gum šíře 235 mm.

Hlavním lákadlem je ale především design volně navazující na „originálního brouka“. Kombinuje výrazný žlutý lak s černými prvky kapoty, střechy a víka zavazadelníku. Ty doplňuje černá linka na boku s nápisem GSR. Aby dostál svému ostřejšímu charakteru, bude Beetle GSR vybaven sadou R-Line obsahující výrazněji klenutý přední nárazník, vytažené boční prahy a zadní nárazník s módním difuzorem.

Ošizen nezůstane ani prostor posádky, černá se zde decentně snoubí se žlutě prošitými sedadly, volantem a řadičkou. Nechybí nezbytné plaketky s výrobním číslem a sedadla se zvýrazněným bočním vedením. Pro ty, pro něž by byla žlutá verze příliš křiklavá, bude v nabídce i šedo-černá barevná kombinace. Celkem bude vyrobeno pouhých 3500 exemplářů (stejně jako původního GSR). V showroomech by se měly první kusy ukázat během letošního podzimu za prozatím nespecifikovanou cenu.

Podobné články:

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Napsat komentář