Jak udržet pozornost a přízeň zákazníků, když děláte jen jeden model? Bugatti to řeší prostřednictvím limitovaných edicí. Takto postavenou strategii si můžete dovolit jen málokterý výrobce.

Myslíte, že kdyby Toyota dělala jen jeden model – například Yaris (od 219 900 Kč) a ten nabízela v limitovaných edicích, že by to automobilku uživilo? Podobnou cestou by se nemohl vydat ani např. Mercedes-Benz. Ale taková Bugatti ano. Pokud se můžete pyšnit nej nej nej sériově vyráběným autem (nejrychlejší, nejvýkonnější, nejdražší), tak vám stačí jeden model. Výraz sériová výroba berte s velkou rezervou, Veyrony se dělají s velkým podílem ruční práce … v rukavičkách.


Autor: Bugatti

prvky Vitesse SE

Poslední výtvor – limitovaná edice Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse SE se představil na výstavě Pebble Beach Concours d´Elegance. Bílo-modrá kombinace složená z barev Bianco a New Light Blue odkazuje na model 37a z z roku 1928. Interiér je vyveden v kůži Cognac. Pod zadní kapotou trůní známý motor W16 s výkonem 882 kW (1 200 k) a točivým momentem 1 500 Nm. Cena této krásky činí € 1,7 mil


Autor: Bugatti Revue

závodní předloha

Bugatti Veyron se vyrábí už od roku 2005, model Grand Sport pak od roku 2009. Ani hříšné ceny těchto vozů nejsou schopny pokrýt obrovské investice do vývoje. Tento vůz by nikdy nevznikl, nebýt velkorysosti či megalomanie mateřského Volkswagenu.