Evropané znají jen základní STI, ale v rodném Japonsku nabízí Subaru další vylepšené verze. Jednou z nich je S207. Takhle vypadá poslední generace, nad kterou můžeme opět jen slintat.

NÁŠ TIP:
Kupujete auto? Podívejte se na nabídku našeho TopDrive bazaru. Auta všech značek za super ceny. A pokud auto prodáváte, pomůžeme vám určit cenu.

Boxer 2,0 l (ano, v Japonsku mají dvoulitry) produkuje v 7200 ot./min necelých 330 koní. V rozmezí 3200 – 4800 ot./min. žene dvanulasedmičku vpřed 431 Nm. Z tohoto pohledu se tedy nejedná o kdovíjak velké úpravy, zato na podvozku se toho hodně událo. Lehká kola BBS jsou obutá do 19″ pneumatik Dunlop (255/35). Pod koly se nachází brzdová soustava Brembo s šesti a čtyřpístkovými třmeny. Jiné jsou tlumiče Bilstein, pružiny, přibylo několik rozpěr, upraveno bylo řízení, jiný je i výfuk. Elektronické systémy rovněž doznaly změn. Na první pohled se S207 odlišuje zadním spoilerem a pak dalšími aerodynamickými doplňky na náraznících a prahových lištách. V kabině zaujmou anatomická sedadla Recaro a alcantarou obšitý volant.

Pro japonský trh vznikne limitovaná edice čítající pouhých 400 kusů.