Když získal vedení v prvním kole a neztratil vedoucí pozici do konce závodu Lewis Hamilton z Mercedesu odstartoval z pit lane s odolnější měkkou směsí pneumatik (stejně jako další čtyři jezdci) a poté přezul ve 43. kole na superměkkou směs a skončil čtvrtý.
Pilot Red Bullu, Daniel Ricciardo, odstartoval po penalizaci na měkké směsi ze 14.místa, po pit stopu v prvním kole přezul dále 43. kole na superměkkou směs a dokončil na šestém místě. Týmový kolega, Max Verstapen, skončil pátý, když také využil strategii dvou zastávek.
Mario Isola, vedoucí závodního oddělení pro automobilový sport Pirelli:
“Dnes jsme očekávali nejvyšší teplotu trati – převyšující 50°C – přičemž většina předních jezdců byla schopna využít brzký výjezd safety caru. Lewis Hamilton si odjel svůj závod a zajel jedno z nejrychlejších kol na ojetých měkkých pneumatikách, i když ostatní piloti již jeli na superměkké směsi. Red Bull zůstal ve hře s oběma vozy, i když Daniel Ricciardo musel do boxů hned v prvním kole. Aktuálně zůstáváme v Interlagosu na úterní a středeční testy pneumatik pro rok 2018, než se týmy seznámí s novými pneumatikami v posledním závodě v Abú Dhabí.”
Podobné články:
- Lewis Hamilton vyhrál VC Anglie se strategií jedné zastávky a nasazení superměkké směsi s přezutím na měkkou
- Lewis Hamilton s Mercedesem opanoval Velkou cenu Itálie
- Velká cena Ázerbajdžánu – závod
- Formule 1 – Velká cena Austrálie
- Velká cena Monaka – závod