Porsche posiluje na Severoamerickém trhu

Navyšující se prodeje, premiéra důležitých modelů, budování moderních center v Atlantě a v Kalifornii. To je výčet aktivit automobilky Porsche na půdě Spojených států.

Bernhard Maier, člen představenstva pro prodej a marketing Porsche AG, řekl: „Autosalon v Detroitu (9.-22.1. 2012) byl záměrně vybrán pro světovou premiéru nového 911 Cabrio, protože Spojené státy jsou zdaleka náš největší trh pro kabriolety řady 911.“ Další čísla jen potvrzují důležitost trhu v USA pro tohoto německého výrobce exkluzivních vozů.

V roce 2011 Porsche v USA prodalo 29 023 automobilů. Jde o součet všech modelů Cayenne, Panamera, 911, Boxster a Cayman. To bylo 15% více než v předchozím roce. Nejúspěšnější model v roce 2011 byl Cayenne s 12 978 prodanými kusy (55,6 %). Krátce před příchodem nové 911 se dokonce podařilo zvýšit prodej tohoto modelu o 4,9 %. Model 911 si tak v loňském roce koupilo 6 016 Američanů.

V roce 2012 společnost očekává prodej více než 30 000 vozů ve Spojených státech. K dosažení toho cíle má pomoci zmíněná 911 Cabrio, následně Cayenne GTS a Cayenne Diesel, který se v USA zatím neprodává.

Kreditní karta STYLE na rok zdarma

Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.

Nemalé ambice společnosti vyjadřuje i stavba nového sídla v Atlantě, ve státě Georgia. Sídlo bude situováno blízko letiště v Atlantě a nabídne prostor pro zhruba 400 zaměstnanců. Nacházet se zde bude oddělení technických služeb, jakožto i školicí středisko a okruh, kde mohou zákazníci vyzkoušet nové vozy Porsche. Dokončení je plánováno na druhou polovinu roku 2013. Porsche také plánuje postavit další zákaznické testovací centrum v Carsonu, v Kalifornii, mezi letišti v Los Angeles a Long Beach. Automobilka tak v USA investuje více než 100 milionů amerických dolarů.

Podobné články:

Napsat komentář