Petr Fulín bude drtit okruhy s novým vozem SEAT. OLÉ!

Zpráva, že se plzeňský závodník vrací po letech za volant Seatu, už oběhla zemi. Na dnešní tiskové konferenci jsme se seznámili s plány Petra Fulína na letošní sezónu. A pochopitelně jsme si prohlédli jeho nový vůz.

Petr Fulín bude letos obhajovat svá prvenství v ETCC z obou předchozích let s vozem SEAT Leon Cup Racer v barvách českého zastoupení značky SEAT a týmu Křenek Motorsport. Celý projekt nese název SEAT OLÉ MOTORSPORT a stane se součástí komunikace na podporu programu operativního leasingu pro soukromé osoby SEAT OLÉ!, nabízeného ve spolupráci se SEAT Finance od ŠkoFINu.

Projekt je v současné době plánován jako dvouletý s cílem posílit image značky SEAT.

Protože v letošní sezóně ETCC bude několik týmů používat nový Leon Cup Racer, chce Petr Fulín zahájit testování hned, jak to počasí dovolí. „Rád bych začal testovat v únoru, nejpozději v březnu.,“ říká Fulín. Krátké seznamovací svezení (na 10 kol) se uskutečnilo na Autodromu Most v prosinci minulého roku. První závod odstartuje v květnu na maďarském Hungaroringu viz kalendář.

Kalendář FIA ETCC 2015

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

2.-3. května – Hungaroring (HU)

20.-21.června – Slovakiaring (SK)

27.-28. června – Paul Ricard (F)

5.-6. září – Masarykův okruh Brno (CZ)

19.-20. září – Zolder (B)

10.-11. října – Pergusa (I) 

SEAT Leon Cup Racer je závodní vůz třídy TC3. Vznikl pro značkový šampionát SEAT Eurocup. Splňuje předpisy pro FIA ETCC a národní okruhové šampionáty vč. toho českého.

Technické údaje
vůz SEAT Leon Cup Racer výkon (kW) 243
palivo benzín točivý moment (Nm) 410
náhon přední brzdy 6p/362 mm, 4p/310 mm
převodovka 6st. dvouspojková DSG kola 10×18
počet válců 4 hmotnost vozu (kg) 1150
objem motoru (ccm) 1968 objem palivové nádrže (l) 55

Petr Fulín je dvojnásobný evropský šampion v závodech cestovních vozů (ETCC). Závodní kariéru započal v roce 2006. Ostré lokty získal v BMW 1 Challenge a Octavia Cupu. V roce 2008 skončil v Octáviích na 2. místě. Po skončení domácího Octavia Cupu přešel do Evropy, do Seat Leon Supercopa. První sezónu se Seatem zakončil celkově 8. místem. O rok později byl celkově 4., což zopakoval i v sezóně 2011. Od roku 2012 do roku 2014 jezdil v ETCC s vozem BMW, kde dvakrát dosáhl na příčku nejvyšší.  

Podobné články:

Napsat komentář

Neomezené volání a porce dat za 327 Kč

Neplatíte zbytečně moc za svůj mobil? Podívejte se, jak mít neomezené volání a slušnou porci dat za bezkonkurenčních 327 korun.