reklama Suzuki

Příští rok se opět dočkáme vylepšeného GT-R a zejména pak vyladěné verze z divize Nismo. Zde je přehled nejdůležitějších změn.

Modelový rok 2014 přinese drobné změny v designu a aerodynamice. Zcela nové jsou LED světlomety se systémem AFS, který mění úhel světelného paprsku podle rychlosti vozu. Technici Nissanu se dále zaměřili na překalibrování řízení, brzd a samotného podvozku. GéTéeRka budou stále obouvat dunlopky, konkrétně model SP Sport Maxx GT600 v rozměrech 255/40 R20 a 285/35 R20. Zadní karbonové křídlo bude za příplatek. Další novinkou je nová barva, tentokrát červená se zlatými třpytkami (Gold Flake Red Pearl).

reklama Isuzu

GT-R NISMO

Verze Nismo je rozpoznatelná na první pohled – masivní nárazníky, jiná kola, velké zadní křídlo a karbonové sportovní sedačky Recaro uvnitř. Motor VR38DETT dostal silnější palivové čerpadlo a turbodmychadla, které Nissan používá v závodních vozech. Výfukový systém je rovněž modifikovaný. Výsledkem je výkon 441 kW (600 k) a 652 Nm. Elektronický podvozek s tlumiči Bilstein je samozřejmě odlišný od běžné verze GT-R, ale přesto nabízí stejné režimy – Comfort, Normal a R-mode. Na voze bylo použito mnoho karbonových dílů viz zmíněné spoilery, difuzor, čumák, prahové lišty a zrcátka. Interiér doznal drobných změn v podobě nové grafiky budíků a alcantarového volantu, největší změnu tak reprezentují sedadla.

V Japonsku bude GT-R Nismo k mání od konce února 2014.