Nissan představil aktualizovanou verzi 370Z Nismo, tedy model od sportovní divize Nissan Motorsport. Tentokrát bude „ostré“ Zetko dostupné i na evropském trhu. Má cenu o něm přemýšlet? Čtěte.

Krom toho, že Nismo staví závodní vozy, tak dělá „melouchy“ v podobě vylepšených silničních modelů. Letos v létě se na evropském trhu ukážou hned dva takové modely – Juke, o kterém jsme vás již informovali a pak coupé 370Z. Zetku se Nismo věnuje už řadu let, ale do Evropy zavítá až letos.


Autor: Nissan

bodykit Nismo – pěkný a funkční

NÁŠ TIP:
Kupujete auto? Podívejte se na nabídku našeho TopDrive bazaru. Auta všech značek za super ceny. A pokud auto prodáváte, pomůžeme vám určit cenu.

Oproti standardnímu Zetku s výkonem 241 kW (328 k) má Nismo 253 kW (344 k) v 7400 ot./min. a disponuje točivým momentem 370 Nm. Objem vidlicového šestiválce zůstává neměnný (3,7 l). Nismo je k mání pouze s 6stupňovou manuální převodovkou, takže na automat zapomeňte. Vůz (pouze jako coupé) má pro letošní sezónu upravený bodykit, velké zadní křídlo, jak bývá u Nismo zvykem, větší zadní difuzor a jezdí na 19“ kolech s pneumatikami Bridgestone 245/40 a 285/35. Nismo se vedle motoru a výfuku zaměřilo na podvozek a brzdy. Jiné jsou tlumiče, pružiny (nižší o 10 mm oproti sérii) a brzdové obložení. Uvnitř jsou sportovní sedadla a semišový volant.


Autor: Nissan

detaily

Názor TopDrive

Na první pohled to nevypadá na kdovíjaké zásahy, ale to ani nebylo záměrem. Nismo by sice umělo předělat Zetko na bestii, nicméně úkol se týkal civilních vozů, které budou provozovány na silnicích. A tak se Nismo soustředilo na to, aby 370Z bylo zase o kus lepším autem pro řidiče, ale zároveň si ponechalo svoji použitelnost v každodenním provozu. Dáváme palec nahoru.