BMW představilo vrcholné modely řady 3 a 4 z divize M, tedy modely označené jako M3 a M4. Pod kapotu se opět vrátil řádový šestiválec, ale nyní s přeplňováním. Zadní náhon a manuální převodovka naštěstí přežily. Zde jsou fotky a videa.
Contents
Technika je pro oba dva modely totožná
To nové: benzínový šestiválec 3,0 l s dvěma turbodmychadly
To příjemné: výkon 317 kW (431 k)
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Posilovna: točivý moment 550 Nm
To zůstává: pohon zadních kol, samosvorný diferenciál
Kdo rád pádluje: 7stupňová dvouspojková převodovka M DCT, s ní dělá
M3/4 z 0–100 za 4,1 s
Kdo raději klasiku: 6stupňová manuální převodovka
Dieta: úbytek hmotnosti o 80 kg oproti předchůdci. M4
coupé váží 1497 kg
Co vás asi netrápí: spotřeba klesla o 25%
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Co by chtělo zlepšit: maximální rychlost 250 km/h (ale Drivers package
by to mohl změnit)
Za to je možné utratit peníze: keramické brzdy budou za příplatek
Co chválíme: karbonovou střechu má i M3 sedan
Na testech vozů se podíleli kluci ze závodní stáje – Bruno Spengler a Timo Glock
Pro hráče: dnes se model M4 stal součástí hry Gran Turismo 6
Sledujte fotky a videa