Cadillac Escalade 2015

Buď jste rapper nebo fanoušek amerických automobilů, když milujete SUV Escalade od Cadillacu. Nový model přijede příští rok s ambicemi obstát i jinde než na hip hop stage. Povedeme se mu to? Zbrojní arzenál má slušný, zdá se.

Výroba čtvrté generace modelu Escalade se rozeběhne na jaře příštího roku v domácím Arlingtonu ve státě Texas. Cadillac slibuje zcela nový level kvality, lepší zpracování a lepší použité materiály. Umělé dřevo pro dekor interiéru bude nahrazeno pravým dřevem, což posune interiér Escalade do sfér, kde už dávno měl být. Přestože si vůz zachovává charakteristické rysy exteriéru (bezpečně poznáte, o jaký model jde), jeho designové ztvárnění přídě a zádě je nové a nutno podotknout, že opět líbivé. Světlomety se nyní pyšní fullLED technologií. Escalade je už tak velké auto, ale ve verzi ESV může být ještě větší díky prodlouženému rozvoru (+ 355 mm). To pak tři řady sedadel v interiéru začnou dávat smysl. Nejedná se o žádné lavice pro trestance, nýbrž o samostatná sedadla nabízející pohodlné posezení. Sedadla druhé řady jsou polohovatelná.


Autor: Cadillac

Escalade ESV

Palubní deska a na ní navazující panely dveří jsou zcela nové, na pohled, a teď už snad i na dotyk, příjemnější. Před řidičem je 12,3“ displej zobrazující rychloměr, otáčkoměr, stav provozních kapalin a částečně i infotainment. Středu palubní desky pak dominuje osmipalcová „dotykovka“, která je zde tím hlavním mozkem infotainmentu. Cestující sedící vzadu si mohou krátit chvíle na cestách sledováním jednoho či dvou 9“ monitorů zhmotňující obraz a zvuk z Blu-ray/DVD mechaniky. Jízdu zpříjemňuje řízení s proměnlivým posilovačem, adaptivní tempomat a zejména pak podvozek Magnetic Control. Posádku chrání celá řada bezpečnostních systémů s radarovou technikou a ultrazvukovými snímači. Novinkou je airbag v loketní opěrce mezi předními sedadly, který oddělí prostor mezi řidičem a spolujezdcem v případě bočního nárazu.


Autor: Cadillac

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Nové a lepší uvnitř

O pohon zadních či všech kol (s uzávěrkou zadního diferenciálu) se stará benzínový motor EcoTec3 V8 6,2 l. Myslet si však, že tento motor pamatuje občanskou válku, by byla velká chyba. Motor má přímé vstřikování paliva, deaktivaci poloviny válců a proměnné časování ventilů. Výkon 309 kW (420 k) a točivý moment 623 Nm se přenášejí přes 6stupňovou automatickou převodovku Hydra-Matic.

Názor TopDrive

Pěkné, velké, americké. Vítáme změny v interiéru, chválíme motor, i když by mu slušela spíše sedmi či osmistupňová převodovka, pokud se Cadillac snaží chlubit „efektivitou“. Současná generace se nabízí rovněž ve verzi Hybrid, od té nové se to tedy dá taktéž očekávat. Centrální airbag v loketní opěrce je dobrý nápad, který by mohl najít uplatnění i v menších vozech, než je právě Escalade. Zákazník za své peníze dostane poměrně dost muziky, otázkou je, kolik zákazníků bude z Evropy.

Video od Cadillacu

Kreditní karta STYLE na rok zdarma

Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.

Podobné články:

1 komentář u „Cadillac Escalade 2015“

  1. Ačkoliv nejsem zastáncem aut „made in USA“, tenhle Cad je designově povedený. Interiér hodně neamerický (pozitivní), ale někdo z projektového teamu musel být na hodně dlouhém „tripu“, když vymyslel tak obludnou páku převodovky…

    Odpovědět

Napsat komentář