Lagonda je zpět. Tahle limuzína v podání britského Astonu Martinu působila v druhé polovině 70. let jako zjevení. Před pár dny obletěly svět snímky nového modelu. Opět se jedná o vůz značně extravagantních tvarů. V Evropě jej nejspíše neuvidíte.
Lagonda je určena pro trhy Blízkého východu, čemuž odpovídá mimojiné fakt, že automobilka Aston Martin testuje vůz v Ománu, kde teploty vzduchu dosahují až 50°C. Model Lagonda naváže na luxusního předchůdce, který se vyráběl v letech 1976–1990.
Novinka je postavena na platformě VH a částečně sdílí techniku s modelem Rapide S. Pod kapotou Lagondy není nic menšího než atmosférický motor V12 6,0 l s výkonem 410 kW (558 k) a točivým momentem 620 Nm, a to ve spojení s 8stupňovou automatickou převodovkou. Přípravu vozu má na starosti divize „Q“.
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Zagato Virage Shooting Brake
S oslavou 95. výročí italské karosárny Zagato se představily obrázky ještě jednoho zajímavého modelu – Virage Shooting Brake, tedy jakéhosi coupé-kombi postavené na podvozku modelu Virage. Tento vůz pravděpodobně vznikne jen v jednom jediném exempláři.