reklama Suzuki

Hned od uvedení dua GT86 – BRZ zaznívají hlasy dožadující se většího výkonu motoru. Zdá se, že Toyota na to hodlá reagovat oturbenou GT86. Raději čtěte dál, než začněte jásat.

reklama Isuzu

Na Nürburgringu se prohání GT86 s karbonovými díly karoserie a velkým zadním křídlem. Údajně má pod kapotou motor ze Subaru STI, tedy boxer 2,5 l turbo s výkonem 300 koní. Jestliže se začínáte těšit na táhlé drifty, tak je třeba zmínit, že tahle GT86 dostane pohon všech kol. A 8stupňový automat. Na nějaké závěry je však dost času, protože s japonskými automobilkami je to těžké. Speciální modely vyvíjejí dlouho, záměrně mlží, a když už konečně dojde na výrobu, tak se často jedná o limitovanou sérii popř. o model určený jen pro domácí japonský trh. Takže nyní lze říct, že nějaká silnější GT86 pravděpodobně bude, ale na konečnou technickou specifikaci si ještě musíme počkat.