[Tisková zpráva] ROLLE, Švýcarsko (3. října 2011) – 3. října, Infiniti, japonský výrobce luxusních výkonných automobilů, zpřístupní galerii celoroční, volně přístupné mezinárodní soutěže Infiniti Digital Art Competition se 30 nejlepšími obrazy na úvodní téma „Inspirovaný výkon“, které vytvořili umělci z celého světa.

Jednotlivá díla lze zhlédnout na portálu MSN pro životní styl (www.reveal.uk­.msn.com) a na evropském zákaznickém webu výrobce automobilů (www.infiniti­.eu). 

Všechna díla zahrnutá do virtuální výstavy byla pečlivě vybrána týmem odborníků z redakce magazínu designboom zaměřeného na architekturu umění a design online a vedoucích pracovníků společnosti Infiniti Europe, a to z více než 500 vysoce hodnotných příspěvků, které účastníci přihlásili během prvních tří měsíců soutěže. Mezi podmínky účasti mimo jiné patřilo, aby autoři ve svých dílech jasně prezentovali japonské geny značky Infiniti a využili vyobrazení některého vozu z modelové řady výrobce.

Mezi díly vystavenými online najdeme i práce šesti finalistů, které v rámci tématu „Inspirovaný výkon“ vybrala porota složená z renomovaných osobností v oblasti designu. Díla budou představena v průběhu připravovaných otevření nových center Infiniti ve Stockportu (Manchester) a Leedsu, jejichž hosté budou mít možnost odevzdat hlas nejlepšímu uměleckému výtvoru.

Birgit Lohmann, šéfredaktorka a zakladatelka magazínu designboom, k tomu poznamenala: „Díla, která jsme vybrali do finále, jsou esencí představivosti a nekonvenčního myšlení, které ostatně bylo příznačné pro všechny přihlášené práce. Velmi si vážíme toho, že se nám v rámci tohoto nesmírně zajímavého projektu dostalo cti představit veřejnosti mimořádné talenty z celého světa.“

Adrian Newey, technický ředitel týmu Red Bull Racing, uvedl: „Design ve Formuli 1 vyžaduje kreativitu a inovaci – jen tak mohou vznikat nové a originální návrhy. A právě takový přístup jsme od účastníků soutěže Digital Art Competition očekávali.“ Adrian dále pokračoval: „Samotný výběr vítězů byl velmi zajímavý. Možnost vidět tolik jedinečných příkladů umělecké interpretace z celého světa je pokaždé inspirující. “

Yeoh Guan Hong, spoluzakladatel a kreativní ředitel šanghajské konzultační společnosti Super Nature Design podnikající v oblasti designu a mediálních technologií, poznamenal: „Galerie kombinuje klíčové prvky digitálního umění se základními technikami, které umožňují živě prezentovat obraz a zdařile vyjádřit japonské geny i dynamickou povahu filozofie „inspirovaného výkonu“ značky Infiniti.“

Chcete-li si prohlédnout virtuální galerii soutěže Infiniti Digital Art Competition, navštivte adresu www.reweal.uk­.msn.com

Další informace o soutěži Infiniti Digital Art Competition včetně jejích podmínek najdete na adrese www.designboom­.com/infiniti nebo www.infiniti.eu

O Infiniti

Společnost Infiniti je původem z Japonska. Její nabídka výkonných sedanů, coupé, kabrioletů, SUV a crossoverů je nyní k dispozici po celém světě prostřednictvím exkluzivní sítě center Infiniti a prodejců, kteří společně usilují o výjimečné služby s individuálním přístupem k zákazníkům. Další informace najdete na adrese Infiniti.com

Informace pro tisk, fotografie a videa jsou k dispozici na adrese www.infinitipres­s.eu. Není vyžadováno žádné heslo.
Amel Boubaaya, životní styl
Mobilní tel.: +41 79 399 83 19
E-mail: a.boubaaya@in­finiti.ch

Wayne Bruce, ředitel pro komunikaci – Evropa
Mobilní tel.: +44 7768 802176
E-mail: wayne.bruce@in­finiti.eu

Simon Wittenberg, agentura pro životní styl a komunikaci Infiniti
Tel.: +44 207 491 9934
E-mail: simon@sidhuan­dsimon.com

O společnosti designboom

Designboom, přední světový webový magazín zaměřený na architekturu a design, se zabývá klíčovými otázkami a kritickou analýzou všech hledisek umění, architektury a designu. Pořádá výstavy věnované designu a spolupracuje s předními společnostmi při organizování mezinárodních designérských soutěží. Designboom podporuje soustavný dialog mezi tvůrčími profesionály, průmyslovými obory a společností.

Kontakt pro PR:
Jenny Filippetti
E-mail: jenny@designbo­om.com