Dvoumístnému coupé uřízla Alfa střechu a nahradila ji odnímatelným plátěným panelem. Výkony zůstaly stejné, design víceméně také. Nové jsou barvy a výfuk můžete mít od věhlasného Akrapoviče.
O kráse Italek toho bylo napsáno dost. Dříve se o ní psalo v románech, dnes v automobilových magazínech. Předností je tedy design a vše ostatní je tak nějak vedlejší. Spider má zcela jiné přední světlomety než coupé určená pro evropský trh. Američané ty samostatné čočky zkrátka nepochopili. Největší rozdíl zaznamenáte, když se téhle krásce kouknete do výstřihu. Doslova! Místo původní střechy je zde odnímatelný díl – buď plátěný nebo karbonový. Snad jste nezapomněli, jak velké množství karbonu má tahle Alfa ve svých útrobách. Aby nebyl svět tak černobílý, namíchali v Alfě pro 4C novou žlutou barvu. Vybírat lze i barvičky na brzdové třmeny (jako u Ferrari).
Za zády posádky vrčí ve Spideru stejná osmnáctistovka vč. převodovky jako v coupé. K dispozici je tak 177 kW (240 k) a 350 Nm. Spider dělá stovku za 4,1 s a končí ve 258 km/h. Příplatková výbava, bez ohledu jak jí budeme říkat (Racing, Track či podobně) zahrnuje lepší podvozek, lehčí kola a pneumatiky Pirelli P Zero. Za menší všimné je možné získat také výfukový systém od věhlasné firmy Akrapovič. Doporučujeme!
Názor TopDrive
Alfa 4C se nám líbí s i bez střechy. Zajímavé je, že Spider přibral, dle výrobce, na váze jen 10 kilogramů. Pokud tomu tak skutečně je, pak smekáme. Proslýchá se však, že Spider je postaven na americkém základu, tedy na verzi určené pro USA, která díky více výztuhám (aby splnila tamní bezpečnostní předpisy) váží podstatně víc než evropská specifikace. V prodeji očekávejte 4C Spider v létě letošního roku.
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Více fotek najdete na našem Facebooku.