Porsche Panamera GTS má být více sportovní než ostatní Panamery. Má veřejnost stejný názor nebo si to myslí jen lidé u Porsche?
Vozy Porsche máme rádi, ale modelu Panamera GTS jsme na chuť nepřišli. A nepřesvědčilo nás ani dnešní video. Připomeňme, že to vylepšená Panamera 4S. Pohonnou jednotkou je upravený 4,8 litrový atmosférický motor V8 poskytující výkon 316 kW (430 k) při 6700 otáčkách za minutu. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 520 Nm. Přenos výkonu na všechna čtyři kola má na starosti dvojspojková automatická převodovka PDK. Panamera GTS má standardně balíček Sport Chrono známý z modelů Cayman a 911. Dynamicky je na tom Panamera následovně – akceleraci na stokilometrovou rychlost zvládne za méně než 4,5 sekundy a maximálka činí 288 km/h. Udávané spotřebě pod 11 l/100 km napomáhají pneumatiky s nízkým valivým odporem.
Čtěte Porsche Panamera GTS – skutečně ji potřebujeme?
Porsche zveřejnilo pěkné, přesto řekněme tradiční video ze závodního okruhu, které má poukázat na působivou dynamiku a schopnosti vozu. Videu jako takovému nelze nic vytknout, až na hlavního hrdinu – auto! Kolik majitelů Panamery GTS navštíví závodní okruh? O jízdě na hranici smyku ani nemluvě. Panamera sama o sobě není špatný vůz, ale je to velký business sedan, který patří silnici a tam by měla zůstat i verze GTS. Nevěříme, že si ji někdo koupí kvůli zábavě.
Panamera GTS v akci
Kreditní karta STYLE na rok zdarma
Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.Podobné články:
- Porsche Panamera GTS – skutečně ji potřebujeme?
- Nové Porsche Panamera Turbo je na Severní smyčce stejně rychlé jako Gallardo či Lexus LFA. No a?
- Porsche Cayenne GTS – druhé vydání
- Porsche Panamera s prodlouženou zárukou a první servisní prohlídkou v ceně vozu
- Exkluzivní nabídka Porsche Inter Auto CZ: 3. rok záruky v ceně nového vozu Porsche
Netuším, do jaké základní školy mohl pan Čanda chodit, ale v té naší (normální, nikoliv speciální) jsme se učili skloňovat, čili „při 6700 otáčkách“. Ale chtít od novináře, aby uměl český jazyk a navíc rozuměl tomu, o čem píše, to je dnes hodně přehnaný požadavek, že?
Možná se budete divit pane Hnízdo, ale ve Vršovicích náš učili skloňovat. Bohužel se mnou v lavici seděl Rosenheim…
dobrý den pane debil