Porsche Motorsport se vrhlo na Cayman GT4. Výsledkem je lehčí, rychlejší, ostřejší, zkrátka závodní vůz. Auto má závodnickou výbavičku a převodovku PDK.
Cayman GT4 Clubsport žene vpřed stejný šestiválec boxer 3,8 l (283 kW/385 k) jako Cayman GT4. Rozdíl je ale v přenosu výkonu na kola. Clubsport je vybaven dvouspojkovou převodovkou s páčkami na volantu. Lehkou přední nápravu si Clubsport vypůjčil od 911 GT3 Cup. Výkonná brzdová soustava je tvořena ocelovými kotouči s průměrem 380 mm, použitými na všech kolech. Závodní Cayman GT4 Clubsport s továrně montovaným ochranným rámem, skořepinovými závodními sedadly a šestibodovými bezpečnostními pásy váží1300 kilogramů.
Vše, co potřebujete vědět o Porsche Cayman GT4.
V sezóně je plánovaná homologace tohoto vozu pro šampionáty Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada a pro různé závody podporované klubem Porsche Club of America a dalšími kluby po celém světě.
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Sledujte video s nejlepšími současnými vozy Porsche na okruhu.
Porsche představí GT4 Clubsport na autosalonu v Los Angeles 18. listopadu.