Volkswagen Transporter T6 – modla živnostníků dorazila do ČR

Dne 1. 9. 2015 představil Volkswagen Užitkové vozy čtvrtou generaci modelu Caddy a šestou generaci dnes již legendárního Transporteru. Hlavními tématy byla kontinuita, duální využití a dlouhodobá hodnota.

Obě novinky mohou působit spíše jako facelifty než nové generace. Důvodem je kontinuální vývoj a na sebe navazující modernizace – strategie, kterou VW uplatňuje jak u osobních, tak u užitkových vozů.

Firmy a živnostníci, bedlivě sledující stáří svého vozového parku a s ním související provozní náklady, mají nyní příležitost uvažovat o aktualizaci flotily. Málokdo dnes drží autopark do doby fyzického rozkladu, trendem současné doby je provozování nových „svěžích“ vozů.

Dotyk osobáku

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

Pokud přestoupíte z Golfu do Caddy, v podstatě nepoznáte rozdíl. Obdobné pocity zažijete na palubě Transporteru, jehož interiér má blíže k osobnímu vozu. Příplatková výbava dodávek Volkswagen zahrnuje víceméně totožné položky, které je možné objednat do osobních vozů.

Generation FOUR / Generation SIX

Oslavu příchodu nových generací vyjádřil Volkswagen speciálními edicemi Generation FOUR v případě Caddy a dvoubarevnou Generation SIX v případě Transporteru. Je to právě T6, která dvoubarevným lakováním vzdává hold první „hippies“ generaci. T1 odstartovala v roce 1950 a pod „krovkami“ ukrývala mechaniku z Brouka. Dieselový motor, stále ještě umístěný vzadu, a pohon všech kol (SYNCRO) se poprvé objevil u T3 (od r. 1980). Koncepci „vše vpředu“ zavedla T4 o deset let později. T5 (od r. 2003) a zejména její facelift (2009) vytyčil cestu designu právě představené T6.

Variabilita, bezpečnost, dlouhodobá hodnota

Modely Caddy a řada T se v portfoliu Volkswagen Užitkové vozy řadí po bok pick-upu Amarok a velké dodávky Crafter. Motory plní emisní normy EU6, naftové motory mají BlueMotion Technology, k dispozici jsou automatické převodovky a pohon všech kol 4MOTION. Za zmínku stojí bezpečnostní asistenty, které známe z osobních vozů: Front Assist, multikolizní brzda, City Brake, asistent rozpoznávání únavy řidiče. Transporter nabízí i Side Assist a adaptivní tempomat. Mobilní služby CarNet jsou připraveny pro oba modely.

TIP: Volkswagen Caravelle 2,0 TDI – pravá ruka závodníka

Volkswagen Caddy

Caddy se nyní nabízí ve čtyřech karosářských provedeních: skříň, kombi, Beach a Life. První dvě jsou ryze užitkové, naopak Beach a Life jsou v podstatě rodinnými automobily. Nabídka zahrnuje devět motorů (6× diesel, 2× benzin a 1× CNG) a čtyři převodovky (2× manuál, 2× DSG). Novinkou je záruka 2+2 roky (od výrobce a od importéra) nebo 150 000 km v základní výbavě.

Volkswagen Transporter

Vozů řady T se za 65 let výroby prodalo přes 12 milionů kusů. Šestá generace nabízí šestici provedení: podvozek (pro nástavby – korba, sanitka apod.), skříň, kombi, Caravelle, Multivan a California. Prvek, který se u řady T objevuje vůbec poprvé, je adaptivní podvozek DCC. Zákazníci mohou vybírat z osmi motorů (6× diesel, 2× benzin) a třech převodovek (2× manuál, 1× DSG). Koupí řady T získáváte záruku 2+2 roky, resp. 180 000 km.

Podobné články:

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.