reklama Suzuki

Pamětníci možná pamatují na Scirocco II GTS z první poloviny 80. let. U Volkswagenu rovněž nezapomněli, a proto se rozhodli model GTS vzkřísit. Jste připraveni na rychlé pruhy a 210 koní?

Přestože Scirocco GTS není nejsilnější (stále je tu verze R), tak rozhodně na sebe poutá více pozornosti. To byl taky účel rychlých pruhů táhnoucích se přes kapoty a střechu, které jsou vždy kontrastní k barvě laku. A to není vše – červené brzdy a vnější zpětná zrcátka si rovněž uzurpují díl vaší pozornosti. Karoserie dostala decentní spoilery, prahové nástavce a difuzor pod zadním nárazníkem poděděný po verzi R. Verze GTS stojí na 18“ kolech Thunder, devatenáctky Lugano čekají na seznamu příplatkové výbavy. Auto zdobí několik znáčků GTS, které naleznete jak zvenku, tak uvnitř. Černý kožený interiér sice oživuje červená nit, ale vaše oči upoutá zploštělý sportovní volant s perforovanou kůží. Hliníkové pedály už patří ke koloritu sportovních VW, ale to samé se nedá říci o lesklých černých lištách dekorující palubní desku. Vzpomínkou na původní „Šíro“ GTS je řadicí páka, která částečně připomíná golfový míček. Mluvíme o 6stupňové manuální převodovce, ale přeplňovanému čtyřválci 2,0 l s výkonem 155 kW (210 k) může sekundovat i převodovka DSG.

reklama Isuzu

Názor TopDrive

Extravaganci Scirocca GTS ocení spíše mladší generace, ale to mu neubírá na kvalitách. Ostatním bude stačit běžná verze, která je atraktivní i bez nálepek. Těm, kteří o GTS uvažují, doporučujeme nagelovat vlasy, obléci barevné sako a na podzim 2012 vyrazit k prodejcům Volkswagenu.