[et_pb_section bb_built=“1″][et_pb_row][et_pb_column type=“4_4″][et_pb_text _builder_version=“3.3.1″]
ZÁVODNÍ DEBUT HYPERMĚKKÉ SMĚSI V ÚZKÝCH ULIČKÁCH MONAKA
Milán, 21. května 2018 – Zcela nová hyperměkká směs pneumatiky Pirelli P Zero (růžová), která se v testech ukázala o sekundu rychlejší než ultraměkká směs, bude mít svůj závodní debut při Velké ceně Monaka. Dále je nominována ultraměkká a superměkká směs. Okruh v Monaku vyžaduje vysokou úroveň mechanické přilnavosti, ale s nejnižším namáháním pneumatik ze všech okruhů roku a je tedy ideálním prostředím pro nasazení nejměkčí a nejrychlejší pneumatiky Formule 1.
Tři nominované směsi:
- Superměkká směs (červená)
- Ultraměkká směs (fialová)
- Hyperměkká směs (růžová)
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Okruh z pohledu pneumatik:
- Monako je nejkratší a nejpomalejší okruh roku, klíčem k úspěchu je nastavení co nejvyššího přítlaku a přilnavosti pneumatik.
- Městský okruh slouží mimo závody pro běžný provoz, trať může být místy znečištěná a kluzká.
- VC Monaka byla téměř vždy závodem o jedné zastávce v boxech. Uvidíme, zda nasazení hyperměkké směsi tento trend změní.
- Opotřebení a degradace pneumatik je nejnižší z celého roku. Pro pneumatiky je to lehká trať.
- Kvalifikace je klíčem k úspěchu, jelikož se jedná o jeden z okruhů, kde je předjíždění nejsložitější. Ale také je zde vysoká šance na vyjetí safety caru, což může ovlivnit závod.
- V tomto období může být počasí různé a déšť při Velké ceně Monaka je jednou z největších výzev ve Formuli 1.
Mario Isola, vedoucí závodního oddělení pro automobilový sport Pirelli:
„Hyperměkkou směs jsme otestovali v Abu Dhabí a v Barceloně. Okruh v Abu Dhabí je Monaku bližší a tam byla hyperměkká směs téměř o sekundu pomalejší než ultraměkká. O víkendu bychom opět mohli vidět prolomení rekordu na kolo. Nicméně je hyperměkká směs vhodnější spíše pro závod než pro kvalifikaci, ale uvidíme, jak se přizpůsobí jedinečným požadavkům okruhu v Monaku a jaký bude mít vliv na strategii. Vyhodnocení dat z volných tréninků bude obzvláště důležité. Jezdci si vybrali 8 až 11 sad hyperměkké směsi, takže její nasazení o vikendu určitě uvidíme, když ovšem bude sucho“.
Co je nové?
- Hyperměkká směs se v závodě představí poprvé, přesně dva roky po debutu ultraměkké směsi, což bylo také v Monaku. Oběma vybrali jména fanoušci na sociálních sítích.
- Nové dvoupodlažní pit boxy ulehčí mechanikům práci.
Minimální tlaky v pneumatikách pro start závodu v Monaku:
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.17,5 psi (přední) 17,5 psi (zadní)
Limit odklonu kol:
-4.00° (přední) -2.75° (zadní)
Přehled nominovaných směsí:
P Zero Orange | P Zero Blue | P Zero White | P Zero Yellow | P Zero
Red |
P Zero Purple | P Zero Pink | |
Austrálie | Měkká | Superměkká | Ultraměkká | ||||
Bahrajn | Střední | Měkká | Superměkká | ||||
Čína | Střední | Měkká | Ultraměkká | ||||
Ázerbájdžán | Měkká | Superměkká | Ultraměkká | ||||
Španělsko | Střední | Měkká | Superměkká | ||||
Monako | Superměkká | Ultraměkká | Hyperměkká | ||||
Kanada | Superměkká | Ultraměkká | Hyperměkká | ||||
Francie | Měkká | Superměkká | Ultraměkká | ||||
Rakousko | Měkká | Superměkká | Ultraměkká | ||||
Velká Británie | Tvrdá | Střední | Měkká | ||||
Německo | Střední | Měkká | Ultraměkká |
Více exkluzivního obsahu o F1 najdete na Racing Spot:
http://racingspot.pirelli.com/
[/et_pb_text][et_pb_gallery _builder_version=“3.3.1″ gallery_ids=“12151″ posts_number=“1″ show_title_and_caption=“off“ zoom_icon_color=“#efbb00″ hover_overlay_color=“rgba(255,255,255,0.9)“ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]