Je to ještě inženýrství nebo už spolupráce s peklem? Shelby představí nejsilnější sériově vyráběný Mustang v historii. Zájemci nechť předloží zbrojní průkaz na zbraně hromadného ničení.
Zatímco Bugatti při výrobě Veyronu použilo kosmické technologie, u Shelbyho na to šli postaru. Vzali bestiální Mustang GT500 s motorem V8 5,8 l s výkonem 478 kW (650 k) a pomocí většího kompresoru a jiných motorových dílů jako jsou písty, ojnice atd. z něj udělali něco pekelného. Už loňský model měl nějakých 950 koní v silniční a 1100 koní v okruhové verzi, letošní 1000 S/C dostane až 1200 plnokrevníků pod kapotu.
Nezůstalo jen u motoru, opět se muselo „sahat“ do podvozku a brzd, aby se auto udrželo na silnici. Shelby 1000 S/C bude stát třikrát víc než GT500, ale po 100 kusech, které hodlají vyrobit, se určitě zapráší.