Po verzích pro taxikáře, tedy sedanu a kombi třídy E, představil Mercedes-Benz také faceliftované Coupé a Cabrio. To nejlepší z klasického „Éčka“ tak najde uplatnění v atraktivním kabátku dvoudveřové karoserie s pevnou a plátěnou střechou. Mrkněte na fotky a video.
Podobně jako sedan a kombi i coupé a cabrio se muselo rozloučit s dvěma páry světlometů na přídi. Nová kukadla se částečně nebo plně (za příplatek) skládají z LEDek. Maska chladiče má jednu masivní příčku a velký znak hvězdy. Nárazníky se markantně zaoblily a kola mají rovněž jiný design. Svěží vítr moderny vnikl i do interiéru, kam přinesl nové materiály a analogové hodiny, výměnou za řadicí páku. Samozřejmě u verzí s manuální převodovkou páka zůstává, ale volič režimů v případě 7stupňového automatu se přestěhoval pod volant, kde najdete i pádla řazení. Cabrio se pyšní modernizovanou plátěnou střechou produkující méně aerodynamického hluku. Chytrý větrný deflektor mezi opěrkami zadních sedadel rozpozná, když někdo sedí vzadu a podle toho uzpůsobí svoji činnost. Airscarf, tedy proudění teplého vzduchu na krk řidiče a spolujezdce, už nějaký ten pátek u kabrioletů od Mercedesu známe, faceliftované „Éčko“ není výjimkou.
Infotainment reprezentovaný systémem Comand s 7“ displejem je součástí standardní výbavy. Na bezpečnost posádky dohlížejí Stero Multi-Purpose Camera ve vnitřním zpětném zrcátku, Collision Prevence Assist a Attention Assist hlídající únavu řidiče. Podvozek s adaptivními tlumiči je možné mít ve sportovní konfiguraci.
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Nepřehlédněte: Sedan a kombi třídy E po faceliftu
Contents
Nabízené motory
- E200 – benzínový čtyřválec 2,0 l turbo, 135 kW (184 k)
- E250 – benzínový čtyřválec 2,0 l turbo, 155 kW (210 k)
- E350 – benzínový šestiválec 3,5 l, 225 kW (306 k), možnost pohonu všech kol 4Matic
- E500 – benzínový osmiválec 4,6 l biturbo, 300 kW (408 k)
- E200 CDI – naftový čtyřválec 2,1 l, 100 kW (136 k)
- E220 CDI – naftový čtyřválec 2,1 l, 125 kW (170 k)
- E250 CDI – naftový čtyřválec 2,1 l, 150 kW (204k)
Kdy pro něj zajít k prodejci?
Faceliftovaná třída E se kompletně představí na detroitském autosalonu za pár dní. Vozy pak půjdou do prodeje v dubnu. Ceník zatím nebyl zveřejněn.