reklama Suzuki

Reklama Infiniti na velké SUV má u tatínků vzbudit touhu po vlastnictví takového auta. Inspirace scénkou z béčkového filmu z osmdesátek však působí jako parodie na skutečné mužské touhy.

Muži toužící po rychlých autech, krásných ženách, svobodě a rychlosti neexistují. Je to blud, klišé, výplod filmových scénáristů, protože skutečný muž se po založení rodiny zřekne vlastní důstojnosti a pohlavního orgánu. Alespoň nějak takhle by muže ráda viděla automobilka Infiniti.

reklama Isuzu

Reklama na model QX60 od Infiniti USA

O skutečnosti, že reklama klame, ba přímo lže, není pochyb. Ačkoliv reklama cílí na trh Spojených států, herci, kteří v reklamě vystupují, se jako Američané nechovají a vlastně ani tak nevypadají. Ve skutečnosti by totiž na místě spolujezdce neseděla pohledná žena, ale dáma, která váží podobně jako inzerované esůvéčko, a v průběhu jízdy by ve voze létaly hranolky a kolovaly litrové kelímky s Coca-Colou.