Jak udržet pozornost a přízeň zákazníků, když děláte jen jeden model? Bugatti to řeší prostřednictvím limitovaných edicí. Takto postavenou strategii si můžete dovolit jen málokterý výrobce.
Myslíte, že kdyby Toyota dělala jen jeden model – například Yaris (od 219 900 Kč) a ten nabízela v limitovaných edicích, že by to automobilku uživilo? Podobnou cestou by se nemohl vydat ani např. Mercedes-Benz. Ale taková Bugatti ano. Pokud se můžete pyšnit nej nej nej sériově vyráběným autem (nejrychlejší, nejvýkonnější, nejdražší), tak vám stačí jeden model. Výraz sériová výroba berte s velkou rezervou, Veyrony se dělají s velkým podílem ruční práce … v rukavičkách.
Poslední výtvor – limitovaná edice Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse SE se představil na výstavě Pebble Beach Concours d´Elegance. Bílo-modrá kombinace složená z barev Bianco a New Light Blue odkazuje na model 37a z z roku 1928. Interiér je vyveden v kůži Cognac. Pod zadní kapotou trůní známý motor W16 s výkonem 882 kW (1 200 k) a točivým momentem 1 500 Nm. Cena této krásky činí € 1,7 mil.
Kreditní karta STYLE na rok zdarma
Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.závodní předloha
Bugatti Veyron se vyrábí už od roku 2005, model Grand Sport pak od roku 2009. Ani hříšné ceny těchto vozů nejsou schopny pokrýt obrovské investice do vývoje. Tento vůz by nikdy nevznikl, nebýt velkorysosti či megalomanie mateřského Volkswagenu.
Velké serie začínají být prodělečné. A vývoj nemusí být tak drahý. Když je někdo genius, dodá pár ozdůbek a z neprodejné potápky je Shelby.
no nevím nevím, ale myslím že například Mustang, Camaro a další nejsou neprodejné potápky, ale naopak… Zároveň jsou to také vozy srovnatelné s Evropou, viz zajeté časy na okruzích, jen mají něco navíc… například emoce a charisma…
A to přece jsou individuality. Žádná komerce. A ten pán ty lišty opravdu lepil.
v individualitě určitě, jen si nejsem jistý, zda je Shelby GT500 Cobra o lepení lišt… Nebo vůbec každá limitovaná edice jestli je o lepení lišt…
Tak věta „Ani hříšné ceny těchto vozů nejsou schopny pokrýt obrovské investice do vývoje.“ potvrzuje, že ani Bugatti se neuživí pomocí limitovaných sérií.