Audi RS7 – pro nejrychlejší manažery

Stuttgart hlásí CLS 63 AMG, Mnichov zase M6 Gran Coupé. Reakce Ingolstadtu? Audi RS7, čtyřdveřové coupé vyladěné u Quattro GmbH. Německá trojka je kompletní, závod může začít.

Boj o nejnáročnější zákazníky se ze sedanů přenesl do kategorie kombi a následně i mezi čtyřdveřová coupé. Komu je vidlicový osmiválec o síle 309 kW (420 k) a 550 Nm v modelu S7 málo, ten má šanci si spravit chuť s novinkou RS7. Ta má tentýž motor, ale řádně posílený. Oproti elegantní S7 je výraz RS mnohem „přísnější“. Podobné je to i na zádi, kde je difuzor s dvojicí oválných koncovek. Při pohledu z boku upoutají pozornost 20“ popř. 21“ kola. Exteriér může zkrášlovat balíček s prvky z matného hliníku nebo karbonu. Uvnitř jsou sedadla s integrovanými opěrkami hlav, zploštělý volant a několik znáčků RS7. V zavazadelníku kopírku sice neodvezete, ale uspokojit by vás měl (objem 535 – 1390 l).

Motor

4,0 TFSI V8 twin turbo

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

Výkon 412 kW (560 k) a točivý moment 700 Nm dostupný mezi 1750 a 5500 ot./min.
Vypínaní poloviny válců (válce 2,3,5 a 8) při nízké zátěži. Aktivní uložení motoru zamezující vibracím při přechodu z 8 válců na 4 a naopak. Akcelerace z 0–100 km/h za 3,9 sekundy, maximální rychlost 250 km/h popř. 280 či 305 km/h. Kombinovaná spotřeba paliva 9,8 l/100 km (dle výrobce).

Pohon

Stálý pohon všech kol Quattro (s poměrem 40:60 přední/zadní náprava) s vektorováním točivého momentu a samosvorným středovým diferenciálem. Středový diferenciál má vlastní chladič oleje. Převodovka Tiptronic – 8stupňová automatická.

Máte rádi vítr ve vlasech? Co takhle kabriolet Audi RS5?

Technika a výbava

Standardní výbava

  • 6pístkové brzdy s průměrem kotoučů 390 mm na přední nápravě.
  • Vzduchové odpružení s nastavitelnou tvrdostí v rámci Drive select.
  • Vypínatelná stabilizace.
  • 20“ hliníková kola.
  • Automatická klimatizace.
  • Navigace MMI plus s MMI touch a audiosystém s 10 reproduktory.

TIP: Fotogalerie: Audi S5

Příplatková výbava

  • Zadní samosvorný diferenciál.
  • Podvozek Dynamic Ride Control s ocelovými vinutými pružinami a třícestnými nastavitelnými tlumiči, které jsou navzájem propojeny.
  • Variabilní řízení.
  • Karbon-keramické brzdy s kotouči o průměru 420 mm.
  • 21“ kola.
  • Prémiové audio Bang&Olufsen Advanced Sound Systém s 15 reproduktory o celkovém výkonu 1200 W.
  • Balíček Dynamic (maximální rychlost 280 km/h).
  • Balíček Dynamic Plus (maximální rychlost 305 km/h).

Podobné články:

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.