Po ročním váhání od vzniku studie a ohlášení zmrazení projektu, jsme se dočkali informace o schválení sériové produkce. Ta by měla začít příští rok.
O stejnojmenném konceptu jsme vás před loňskou Ženevou, kde měl Evoque Convertible premiéru, již informovali. Podle dobře informovaných zdrojů by nemělo dojít k přílišnému množství změn. Otevřená verze vznikne na bázi třídveřové verze Coupé a bude vybavena plátěnou skládací střechou. I přes absenci střechy se konstrukce obejde bez dodatečného vizuálního vyztužení karoserie. Nabídka motorizací by měla zůstat zachována, mimo přeplňovaného dvoulitrového benzínu (176 kW/240 k) ješte půjde objednat s dvojicí 2,2 litrových turbodieselů (110 kW/150 k a 140 kW/190 k). A to je další specifikum tohoto modelu – SUV bez střechy a ještě s turbodieselem. Pravděpodobně budou k mání jen verze s pohonem všech kol.
Názor TopDrive
Kreditní karta STYLE na rok zdarma
Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.Jak je vidět, marketingové průzkumy zvítězily a po městských bulvárech se začnou prohánět evoqy se staženou střechou. Čas ukáže, jak bude tato verze úspěšná, protože prozatím se model Evoque prodává skvěle. Ptáte se, k čemu je tohle auto? Odpovíme vám rovnou – k ničemu, ale zákazníci se odpovědí na tuto otázkou trápit nebudou.
Mohlo by vás zajímat, jak jezdí Evoque Coupé – čtěte náš TEST
Ale jezdit po bulvaru v nevzhlednym Defenderu,kde ma clovek levou ruku porad v poloze,jako kdyz si prave zlomil klicni kost,to taky neni uplne koser. Kazde auto je proste vyrobene k jinym ucelum,tohle k honeni parady,Defender na Safari. Stejne tak sportaky na okruh a GT na pohodlne cestovani….Prikladu aut k nicemu je mozna vic,nez aut k necemu,ale trh je trh a auta k nicemu uz plati vetsinou casu uz auta k necemu
Já se v autech moc nevyznám…ale je možné si zahrát hru s auty 😀 Třeba tady – http://www.spidla.cz No, víc toho napsat asi nemůžu 😀