Cobra Jet pro rok 2012 vyměnila mechanický kompresor za turbodmychadla. Podívejte se na fotky a video poslední evoluce Mustangu určeného pro závody na ¼ míle.
Chcete závodit v NHRA (National Hot Rod Association)? Pak budete potřebovat dragster, například Mustang Cobra Jet, který Ford Racing připravuje speciálně pro závody na ¼ míle. Předchozí Cobra Jety měly motory V8 přeplňované mechanickým kompresorem. Výhodou kompresoru je okamžitý přísun výkonu, druhou stranou mince je, že samotný kompresor ubírá motoru na síle. Druhým možným řešením je „nafouknout“ motor turbem a přesně to udělal Ford Racing u poslední evoluce Cobra Jetu. Chlapci ze závodního oddělení Fordu použili dvě malá turbodmychadla značky BorgWarner s cílem dosáhnout maximálního výkonu s minimem ztrát. Upravený osmiválec si ponechal objem 5,0 litru. Výkon motoru Ford Racing prozatím tají.
Mustang s výhrůžně vztyčenou kobrou na bocích má dragsterové pneumatiky GoodYear a značně odtučněný interiér se závodními sedadly (nevíme, proč jsou v dragsteru dvě sedačky) a bezpečnostním rámem. Cobra Jet byla představena na právě probíhající výstavě SEMA v Las Vegas. Jste-li fanoušky spíše Camara, pak by vás mělo zajímat Camaro COPO, což je dragster ze stáje Chevroletu. Aktuálním tahákem a naprostým úletem je COPO kabriolet.