Objevte se námi zamaskovaný prototyp nové GT3, který se už prohání po Nürbugringu. Jaký bude jeho výkon a čím vás určitě překvapí?
Z fotek je už patrný bodykit, který tento civilní „závodák“ ponese. Na první pohled nás překvapil zadní spoiler. Z posledních let jsme byli u GT3 zvyklí na trochu větší kousky, ale u Porsche dobře vědí, co dělají. Zadní nárazník je zakončen difuzorem s dvojitou koncovkou výfuku umístěnou uprostřed. Přední nárazník má velké otvory pro vzduch a kola drží centrální matice, což jsou prvky, které nesla i předchozí generace GT3. Motor bude mít s největší pravděpodobností objem 3,8 l. Výkon bude ležet někde mezi 331 až 352 kW (450 – 480 k). Odklon od všech předešlých GT3 nastane asi u převodovky. Porsche se nechalo slyšet, že bude testovat, jak tradiční manuální skříň, tak i automatiku PDK, ale že do sériové výroby se dostane jen jedna z nich. Můžete si hodit korunou, která to bude. Vše hovoří ve prospěch PDK. To je výborná převodovka… do Carrery či do Turba. Jistě, GT3 bude s PDK rychlejší, ale kouzlo tohoto modelu spočívalo vždy v tom, že výkon a rychlost si musel jeho řidič za volantem odpracovat.