Volkswagen Transporter T6 – modla živnostníků dorazila do ČR

Dne 1. 9. 2015 představil Volkswagen Užitkové vozy čtvrtou generaci modelu Caddy a šestou generaci dnes již legendárního Transporteru. Hlavními tématy byla kontinuita, duální využití a dlouhodobá hodnota.

Obě novinky mohou působit spíše jako facelifty než nové generace. Důvodem je kontinuální vývoj a na sebe navazující modernizace – strategie, kterou VW uplatňuje jak u osobních, tak u užitkových vozů.

Firmy a živnostníci, bedlivě sledující stáří svého vozového parku a s ním související provozní náklady, mají nyní příležitost uvažovat o aktualizaci flotily. Málokdo dnes drží autopark do doby fyzického rozkladu, trendem současné doby je provozování nových „svěžích“ vozů.

Dotyk osobáku

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Pokud přestoupíte z Golfu do Caddy, v podstatě nepoznáte rozdíl. Obdobné pocity zažijete na palubě Transporteru, jehož interiér má blíže k osobnímu vozu. Příplatková výbava dodávek Volkswagen zahrnuje víceméně totožné položky, které je možné objednat do osobních vozů.

Generation FOUR / Generation SIX

Oslavu příchodu nových generací vyjádřil Volkswagen speciálními edicemi Generation FOUR v případě Caddy a dvoubarevnou Generation SIX v případě Transporteru. Je to právě T6, která dvoubarevným lakováním vzdává hold první „hippies“ generaci. T1 odstartovala v roce 1950 a pod „krovkami“ ukrývala mechaniku z Brouka. Dieselový motor, stále ještě umístěný vzadu, a pohon všech kol (SYNCRO) se poprvé objevil u T3 (od r. 1980). Koncepci „vše vpředu“ zavedla T4 o deset let později. T5 (od r. 2003) a zejména její facelift (2009) vytyčil cestu designu právě představené T6.

Variabilita, bezpečnost, dlouhodobá hodnota

Modely Caddy a řada T se v portfoliu Volkswagen Užitkové vozy řadí po bok pick-upu Amarok a velké dodávky Crafter. Motory plní emisní normy EU6, naftové motory mají BlueMotion Technology, k dispozici jsou automatické převodovky a pohon všech kol 4MOTION. Za zmínku stojí bezpečnostní asistenty, které známe z osobních vozů: Front Assist, multikolizní brzda, City Brake, asistent rozpoznávání únavy řidiče. Transporter nabízí i Side Assist a adaptivní tempomat. Mobilní služby CarNet jsou připraveny pro oba modely.

TIP: Volkswagen Caravelle 2,0 TDI – pravá ruka závodníka

Volkswagen Caddy

Caddy se nyní nabízí ve čtyřech karosářských provedeních: skříň, kombi, Beach a Life. První dvě jsou ryze užitkové, naopak Beach a Life jsou v podstatě rodinnými automobily. Nabídka zahrnuje devět motorů (6× diesel, 2× benzin a 1× CNG) a čtyři převodovky (2× manuál, 2× DSG). Novinkou je záruka 2+2 roky (od výrobce a od importéra) nebo 150 000 km v základní výbavě.

Volkswagen Transporter

Vozů řady T se za 65 let výroby prodalo přes 12 milionů kusů. Šestá generace nabízí šestici provedení: podvozek (pro nástavby – korba, sanitka apod.), skříň, kombi, Caravelle, Multivan a California. Prvek, který se u řady T objevuje vůbec poprvé, je adaptivní podvozek DCC. Zákazníci mohou vybírat z osmi motorů (6× diesel, 2× benzin) a třech převodovek (2× manuál, 1× DSG). Koupí řady T získáváte záruku 2+2 roky, resp. 180 000 km.

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Podobné články:

Napsat komentář