Velká cena Formule 1 – Monako – preview

[et_pb_section bb_built=“1″][et_pb_row][et_pb_column type=“4_4″][et_pb_text _builder_version=“3.3.1″]


ZÁVODNÍ DEBUT HYPERMĚKKÉ SMĚSI V ÚZKÝCH ULIČKÁCH MONAKA

Milán, 21. května 2018 – Zcela nová hyperměkká směs pneumatiky Pirelli P Zero (růžová), která se v testech ukázala o sekundu rychlejší než ultraměkká směs, bude mít svůj závodní debut při Velké ceně Monaka. Dále je nominována ultraměkká a superměkká směs. Okruh v Monaku vyžaduje vysokou úroveň mechanické přilnavosti, ale s nejnižším namáháním pneumatik ze všech okruhů roku a je tedy ideálním prostředím pro nasazení nejměkčí a nejrychlejší pneumatiky Formule 1.

Tři nominované směsi:

  • Superměkká směs (červená)
  • Ultraměkká směs (fialová)
  • Hyperměkká směs (růžová)

Kreditní karta STYLE na rok zdarma

Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.

Okruh z pohledu pneumatik:

  • Monako je nejkratší a nejpomalejší okruh roku, klíčem k úspěchu je nastavení co nejvyššího přítlaku a přilnavosti pneumatik.
  • Městský okruh slouží mimo závody pro běžný provoz, trať může být místy znečištěná a kluzká.
  • VC Monaka byla téměř vždy závodem o jedné zastávce v boxech. Uvidíme, zda nasazení hyperměkké směsi tento trend změní.
  • Opotřebení a degradace pneumatik je nejnižší z celého roku. Pro pneumatiky je to lehká trať.
  • Kvalifikace je klíčem k úspěchu, jelikož se jedná o jeden z okruhů, kde je předjíždění nejsložitější. Ale také je zde vysoká šance na vyjetí safety caru, což může ovlivnit závod.
  • V tomto období může být počasí různé a déšť při Velké ceně Monaka je jednou z největších výzev ve Formuli 1.

 Mario Isola, vedoucí závodního oddělení pro automobilový sport Pirelli:

„Hyperměkkou směs jsme otestovali v Abu Dhabí a v Barceloně. Okruh v Abu Dhabí je Monaku bližší a tam byla hyperměkká směs téměř o sekundu pomalejší než ultraměkká. O víkendu bychom opět mohli vidět prolomení rekordu na kolo. Nicméně je hyperměkká směs vhodnější spíše pro závod než pro kvalifikaci, ale uvidíme, jak se přizpůsobí jedinečným požadavkům okruhu v Monaku a jaký bude mít vliv na strategii. Vyhodnocení dat z volných tréninků bude obzvláště důležité. Jezdci si vybrali 8 až 11 sad hyperměkké směsi, takže její nasazení o vikendu určitě uvidíme, když ovšem bude sucho“.

Co je nové?

  • Hyperměkká směs se v závodě představí poprvé, přesně dva roky po debutu ultraměkké směsi, což bylo také v Monaku. Oběma vybrali jména fanoušci na sociálních sítích.
  • Nové dvoupodlažní pit boxy ulehčí mechanikům práci.

 

Minimální tlaky v pneumatikách pro start závodu v Monaku:

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

17,5 psi (přední)            17,5 psi (zadní)

 

Limit odklonu kol:

-4.00° (přední)              -2.75° (zadní)

 

Přehled nominovaných směsí:

  P Zero Orange P Zero Blue P Zero White P Zero Yellow P Zero

Red

P Zero Purple P Zero Pink
Austrálie       Měkká Superměkká Ultraměkká  
Bahrajn     Střední Měkká Superměkká    
Čína     Střední Měkká   Ultraměkká  
Ázerbájdžán       Měkká Superměkká Ultraměkká  
Španělsko     Střední Měkká Superměkká    
Monako         Superměkká Ultraměkká Hyperměkká
Kanada         Superměkká Ultraměkká Hyperměkká
Francie       Měkká Superměkká Ultraměkká  
Rakousko       Měkká Superměkká Ultraměkká  
Velká Británie   Tvrdá Střední Měkká      
Německo     Střední Měkká   Ultraměkká  

 

Více exkluzivního obsahu o F1 najdete na Racing Spot:

http://racingspot.pirelli.com/global/en-ww/racingspot

[/et_pb_text][et_pb_gallery _builder_version=“3.3.1″ gallery_ids=“12151″ posts_number=“1″ show_title_and_caption=“off“ zoom_icon_color=“#efbb00″ hover_overlay_color=“rgba(255,255,255,0.9)“ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Podobné články:

Napsat komentář