Poslední říjnový víkend bylo rušno na obou našich velkých autodromech. Most a Brno otevřely své brány široké veřejnosti. Byli jsme při tom. Sledujte naše akční snímky.
Tradiční ukončení sezóny na obou autodromech je přitažlivé zejména díky zvýhodněnému „vstupnému“ na dráhu. Na Autodromu Most to organizátoři tentokrát pojali ve velkém stylu, avšak ani v Brně nechyběly „taxi jízdy“ se závodními týmy.
Contents
Nestíhej Vettela
Okruhové dny pro veřejnost jsou skvělou příležitostí se pořádně povozit. Závodní dráha je ideálním místem na odhalení potenciálu resp. slabin vozu a pochopitelně i schopností řidiče. Pro jízdu na okruhu platí několik zásad, které někteří řidiči s úspěchem ignorují. Klasickým příkladem je přílišná horlivost hned od prvních metrů strávených na dráze. Místo pozvolného začátku, seznamovacího kolečka, zahřátí sebe i techniky a postupného zrychlování kolo od kola jedou někteří řidiči ihned „na krev“, jako kdyby jeli závod Grand Prix. Ztráta brzdného účinku, smyk a následné hodiny či rovnou výlet do kačírku na sebe nenechají dlouho čekat.
Track tool aneb okruhové náčiní
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Radostnější je pohled na pravidelné návštěvníky okruhů. Je to vidět na jejich technice…jízdy i samotném vozidle. Zodpovědný přístup je cítit z každého detailu – úprava vozu, zvolené obutí, bezpečnostní výbava vozidla i jezdce apod. S tímto přístupem se plně ztotožňuji a fandím mu.
Tipy&triky pro jízdu na okruhu si představíme v některém budoucím článku. Nejlepší, co každý řidič ale může udělat je, že se svěří do rukou odborných instruktorů. Zdokonalování se v řízení vozidla je nikdy nekončící proces.
Sezóna 2014 je mrtvá, ať žije sezóna 2015.