Porsche 911 Targa opět s hliníkovým obloukem

Není to coupé, není to ani kabriolet, je to Targa. Populární polootevřená devětsetjedenáctka přichází v novém balení s retro designovým prvkem jako měla první 911Targa před čtyřiceti lety.

Řeč je o hliníkovém oblouku, který nahrazuje „B“ sloupky. Takový už měla vůbec první 911 Targa v roce 1973. Za obloukem se nachází panoramatické zadní okno, které se elektricky odsunuje, aby udělalo prostor plátěnému dílu střechy při jeho „natahování“ resp. „stahování“, což je otázka 19 sekund. Touhle vychytávku byste pochopitelně na ročníku ´73 nenašli. Více na videu níže. Benefitem Targy je tak jízda podobná té v kabrioletu, ale s větším komfortem, byť, jak víme z našeho redakčního testu, 911 ve verzi kabriolet se mimořádně povedla.

991 Targa je stejně jako předešlá 997 Targa založena na verzi Carrera 4, to znamená s pohonem všech kol. Nabízet se budou dvě verze, 911 Targa 4 s motorem 3,4 l o výkonu 350 koní a 911 Targa 4S s motorem 3,8 l o výkonu rovných 400 koní. Z technických lahůdek je zde vše, co v jiných devětsetjedenáctkách – PDK, PASM, PDCC, PTV, Sport Chrono, keramické brzdy, sportovní výfuky, 20“ kola atd. Některé prvky má silnější Targa 4S ve standardu.

Technické údaje
verze 911 Targa 4 911 Targa 4S
počet válců 6 6
objem motoru (ccm) 3436 3800
výkon (kW) 257 294
točivý moment (Nm) 390 440
akcelerace 0–100 km/h (s) 5,2 / 5,0 4,8 / 4,6
maximální rychlost (km/h) 282 294
převodovka 7M / 7A 7M / 7A
kombi. spotřeba paliva (l/100 km) 9,5 / 8,7 10,0 / 9,2
pohotovostní hmotnost (kg) 1615 / 1635 1630 / 1650

Video od Porsche

Podobné články:

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Napsat komentář