Japonská automobilka se rozhodla svůj vrcholný model nabídnout i ve verzi kombi. Vyslyšeny tak byly prosby zákazníků, kteří GT-R používají jako rodinný automobil. Máme první fotky předprodukčního modelu.
Nenechte se zmýlit, Nissan nic takového nechystá. Naštěstí. Jak je tedy možné, že vůz, který vidíte na fotkách, vypadá jako GT-R kombi? A pěkné kombi, že? Nissan GT-R se těší velké popularitě. V rodném Japonsku se modelům Skyline GT-R a GT-R věnuje řada úpravců a výrobců performance dílů. Na výstavě Nagoya Auto Trend 2009 se poprvé objevilo GT-R s karoserií kombi. Šlo o zdařilé napasování přední části GT-R na kombík Nissan Stagea. Model Stagea je určen jen pro japonský trh a současnou verzi pohání motor VQ35DE, tedy šestiválec, který známe z modelu 350Z. Výkon je přenášen buď na zadní nebo na všechna kola.
Zajímavější byla ale předchozí generace, konkrétně verze Stagea RS260, která sdílela techniku se Skyline GT-R R34, tedy zejména motor RB26DETT. O tomto voze se dalo bez nadsázky hovořit jako o GT-R kombi. Nechme Japonsko Japonskem a vraťme se do Evropy. Jistý Daniel Esteves nafotil v Portugalsku další Stagea/GT-R, které, jak se zdá, nemá s vozem z Nagoya nic společného. Fotky zveřejnil web carscoop.blogspot.com. Vůz má britskou poznávací značku. Že by nějakého Angličana omrzelo klasické coupé GT-R? V naší galerii můžete porovnat upravenou Stageu na GT-R, sériovou Stageu i sériové GT-R.