Pokud nemáte dva a půl milionu na GLE 63 AMG, ale přesto toužíte po sportovní verzi SUV s hvězdou na kapotě, pak bude GLE 450 AMG s přeplňovaným šestiválcem dobrá volba.
Po modelech C 450 AMG a GLE 450 Coupé se třílitrový vidlicový šestiválec biturbo dostává i do GLE a to se stejnými parametry výkonu (270 kW/367 k) a točivého momentu (520 Nm). Oproti céčku najdete v GLE a GLE Coupé 9stupňový automat 9G-TRONIC. Čtyřistapadesátka má upravené řízení a tlumiče v zájmu lepšího pocitu z jízdy. Pohon všech kol 4MATIC rozděluje točivý moment ve výchozím poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy.
Řidič má na výběr z pěti režimů jízdy: Individual, Comfort, Slippery, Sport a Sport Plus. Z 0–100 km/h se SUV dostane za 5,7 s a maximální rychlost činí 250 km/h. Výrobce uvádí kombinovanou spotřebu 8,6 l/100 km.