Automobilky se předhánějí v technologických inovacích. Stejně dynamicky se ale vyvíjíme i my – jejich zákazníci a naše chování. Vědí to automobilky? Ty chytré ano!
Contents
Změnilo se chování každého z nás
Automobilový průmysl je postavený na neustálém technologickém vývoji a inovacích. K proměnám ale nedochází jen v designových studiích a na výrobních linkách. Za poslední roky se totiž radikálně proměnilo i nákupní chování jejich zákazníků – tedy každého z nás.
Žijeme online
Změnu našeho chování způsobil především internet – výběr nového vozu dnes nejčastěji začíná v internetovém vyhledávači, automobilové značky komunikují na sociálních sítích, čteme recenze online novinářů a bloggerů, sbíráme informace na webových stránkách výrobců a sestavujeme si auta snů v online konfigurátorech.
Vědí to automobilky a prodejci vozů?
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Z pohodlí domova máme na dosah ruky celý automobilový trh a 70 % zákazníků proto stráví při výběru nového vozu více času na online než offline. Vědí to ale automobilky a prodejci vozů? Vědí třeba, že pro jejich 60 % zákazníků je při rozhodování o koupi vozu klíčový online konfigurátor? Ty chytré ano!
Chytré automobilky chtějí znát své zákazníky
Chytré automobilky si uvědomují, že pokud chtějí uspět, musí velmi přesně znát své zákazníky a jejich potřeby. Možností, jak zákazníky poznat je mnoho – příkladem mohou být individuální rozhovory se zákazníky, skupinové diskuze či uživatelská testování. Ale i pro zákazníka je to jedinečná příležitost.
Rozhodují o spokojenosti budoucích uživatelů
Kdy jindy může zákazník přímo ovlivnit například to, zda se na webové stránce dozví vše důležité, nebo zda mu konfigurátor vozu nabídne přesně to, co od něho očekává. Zákazník tak rozhoduje o spokojenosti všech budoucích uživatelů produktů a služeb, které pomůže vylepšit. To je velká odpovědnost a nejen automobilky si proto takové zákazníky pečlivě vybírají.
A co váš názor?
Už se vás výrobce vašeho vozu zeptal na váš názor? Ne? Uděláme to tedy za něj – zaregistrujte se na serveru webvyzkum.cz a buďte první, kdo uvidí, co pro vás automobilky chystají!
Filip Ekl, Webvýzkum.cz
Podobné články:
- MINI oceněno od J.D. Power za největší zlepšení v oblasti přístupu k zákazníkům v USA
- McLaren spustil konfigurátor 570S
- Cebia zjišťovala, co motoristy nejvíc zajímá při koupi ojetiny
- Škoda Superb – Němci mají ceník i konfigurátor, Češi zatím jen ceník
- KIA odhaluje nové logo
„Automobilový průmysl je postavený na neustálém technologickém vývoji a inovacích. “ 🙂
Tomu muze verit jen naprosty laik.Faktem ale je, ze automobilky podstatne vice hovori nez skutecne inovuji. I kdyz je pravda, ze hodne lidi jiz povazuje za inovaci pouziti sroubu M8 tam, kde doposud byl M10. Tak to pak ano!
Co je to za stupidní reklamní článek?