Aston Martin se rozhodl své stoleté dědictví připomenout vyzývavým konceptem CC100, který odkazuje na úspěšný závodní model DBR1.
Závodní DBR1 z konce 50. let byl otevřený dvoumístný vůz, který se v té době zúčastňoval všech důležitých závodů na okruzích jako Nürburgring, Spa či Sebring a nevynechal ani slavnou čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans, kterou v roce 1959 vyhrál (za volantem se střídali Roy Salvadori a jakýsi Carroll Shelby). Tímto vozem se Aston Martin inspiroval při tvorbě konceptu CC100, který byl vytvořen za méně než šest měsíců. Dva metry široký a 4,5 m dlouhý automobil má s DBR1 mnoho společných prvků i když moderně pojatých. Ladné linie DBR1 připomínající kapku musely ustoupit mnohem ostřejším rysům.
Lehká karoserie CC100 není z hliníku jako v případě DBR1, nýbrž z karbonu a pod přední kapotou neprská řadový šestiválec s trojicí karburátorů, ale moderní dvanáctiválec o objemu 6,0 litru. Váha 1200 kilogramů ve spojení s motorem V12 a automatizovanou 6stupňovou převodovkou udělují vozu maximální rychlost 290 km/h a akceleraci z 0–100 km/h kolem 4 vteřin. Celé „dílo“ pokrývá zelená barva typická pro závodní vozy Aston Martin se žlutými prvky, které se objevovaly na starých závodních astonech DB3, DBR1 a DBR2.