VIDEO: Až moc sebevědomý Ford Focus ST

Ford zveřejnil video, kde se nový Focus ST povyšuje nad ostatními automobily. Přivřeli bychom nad tím oči, kdyby mezi „konkurencí“ nebylo BMW M3! Tenhle vtip se nepovedl.

Ford svému Focusu ST věří a to natolik, že neváhal ve svém promo videu ukázat, jak eSTéčko na uzavřené silnici „zatopí“ konkurenci. Prvním předjetým vozem je Mazda 3 MPS, v USA prodávaná pod názvem Mazda Speed3. S tou bude Focus ST bezpochyby bojovat o přízeň zákazníků lačnících po vozech kategorie hothatch. Další na řadu přichází Subaru WRX a kdyby video v tomto momentu skončilo, bylo by vše v pořádku. Posledním aktérem je ale BMW M3!!! Ford drobnými titulky upozorňuje na fakt, že ST stojí $ 24 495, zatímco M3 $ 60 100. Wow, jsme překvapeni.

Ford Focus ST

Podobné články:

15 komentářů u „VIDEO: Až moc sebevědomý Ford Focus ST“

  1. …ale autor je asi magor. Je nad slunce jasné, že video neznázorňuje „závod“ aut, ale předjetí symbolizuje to, že ST v určité vlastnosti daný vůz předčí. Že má větší krouťák atd… A mimoto M3 to STčko předjede. Což symbolizuje, že M3 má větší cenou (je 2,5x dražší než ST) – takovej fórek… chápeme?

    Odpovědět
  2. Videu opravdu nic není, jasně se chlubí vlastností které „předjížděné“ vozy nemají… a ten závěr krásně naznačí že BMW je jiná klasa, jede jinou cestou…… ovšem lemovanou penízky….

    Odpovědět
  3. Ja myslim ze hlupaky z nas dela spis Tomas…
    Boha jeho, cely „clanek“ je o par minutovym videu (uz to je dost velka traga) a autor nedokaze popsat ani to video.

    Odpovědět
  4. V USA jsou komparativni reklamy velmi bezne a oblibene. Ve videu se ST s M3 nesrovanava. Naopak se mu „vysmeje“, ze je uplne o necem jinem a za uplne jine penize. Coz je tez velmi bezne v USA: ukazat, ze neco si lze poridit, mit z toho uzite a oproti bezne konkurenci velmi usetrit.

    Opravdu nevim, jaky s tim ma autor problem…

    Odpovědět
  5. Je smutné, když Ford musí poukazovat na to, že BMW M3 je dražší auto než jeho Focus ST. Otázkou je, proč se v klipu neobjevilo např. Bugatti Veyron. Dostupnost Focusu ST by pak mnohonásobně vynikla.

    Srovnání s Mazdou a Subaru je v pořádku, proti tomu jsem neměl námitky.

    Jiriku, mluvíš o komparativní reklamě a běžné konkurenci. Od kdy se M3 řadí k „běžné konkurenci“ Focusu ST?

    Rád bych zdůraznil, že proti Focusu ST nic nemám, snažil jsem se jen upozornit na nesmyslnost tohoto videoklipu.

    Odpovědět
    • Obávám se, že opravdu neznáte americké reálie. Když jsem tam jednu dobu žil, tak si vzpomínám na podobnou reklamu na Suzuki Swift, ve které srovnávali Swift s jedním malým Subaru a Mini Cooperem. Se Subaru porovnávali jízdu ve městě a u MC pouze zmínili cenu.

      Všechna auta byla ve stejné velikostní kategorii stejně jako v tomto případě. Pouze jste nepochopil americké reálie. To, že M3 není běžnou konkurencí je ukázáno, myslím si, docela dost výstižně. Aneb „Chcete malé, rychlé, americké a kvalitní auto za rozumnou cenu? Ford ST.“.

      Veyron se tam neobjevil proto, že je jaksi v jiné velikostní kategorii než STčko. (^_^)

      Odpovědět
  6. Abych pravdu řekl, teprve to BMW z toho dělá vtipnou reklamu. Do tohoto okamžiku je to blbá a fádní reklama.

    Odpovědět

Napsat komentář