Rouška tajemství kolem GT3 RS se pomalinku poodhaluje. Nyní je už jasné, že RS dostane čtyřlitrový agregát a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Víme víc, čtěte.
7:20 min
Od podzimu loňského roku víme, že okruhová mlátička 991 GT3 RS zajela nejrychlejší kolo na Nürburgringu s časem 7:20 min. Sázelo se na motor 3,8 l s výkonem 368 kW, tedy 500 k.
PDK
Otazník visel nad převodovkou. GT3 má PDK, a tak se přímo nabízí, že GT3 RS jej bude mít rovněž, nicméně internetové komunitě automobilových fanatiků svitla naděje, že by RS nakonec mohla dostat manuální převodovku. Teď už víme, že nedostane. Na PDK bude navazovat PTV Plus (vektorování točivého momentu) a elektronický samosvorný diferenciál.
4,0 l
Kreditní karta STYLE na rok zdarma
Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.Atmosférický boxer nebude mít objem 3,8 l, ale 4,0 l, avšak nespojujte si tento motor se čtyřlitrem v 997 GT3 RS 4.0. Počet válců, objem a nakonec i výkon jsou stejné, ale motor je to nový. Maximální točivý moment má dosahovat hodnoty 460 Nm. Oproti GT3 bude GT3 RS vpředu širší o 50 mm a vzadu o 30 mm. V nafouknutých blatnících se budou točit 20″ a 21″ kola s pneu 265/35/20 vpředu a 325/30/21 vzadu. Brzdy budou mít šesti a čtyřpístkové čelisti a kotouče o průměru 380 mm.
1400 kg
Karoserie bude z části ocelová, z části hliníková. Velký zadní spoiler bude z CFRP (carbon fiber reinforced plastic), stejně jako skořepinová sedadla. Zadní a boční okna budou z polykarbonátu. Váha by se měla pohybovat kolem 1400 kilogramů.