[Tisková zpráva] Prázdninové měsíce bývají prodejně slabší, značce Peugeot v ČR se však podařilo navýšit prodeje oproti loňskému roku: v červenci o 20 %, v srpnu o 16 %. Srpen byl tak čtvrtým měsícem v řadě, kdy prodeje ve srovnání s rokem 2014 vzrostly. Největší vzestup zaznamenaly modely Peugeot 2008 a Peugeot Boxer.

V srpnu 2015 registrovala značka Peugeot v České republice 710 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o 97 kusů neboli o 16 % více než v srpnu 2014. Srpen však zdaleka není jediným měsícem, kdy prodeje překonaly výsledek loňského roku. Z letošních osmi realizovaných prodejních měsíců se to značce Peugeot podařilo celkem šestkrát. Celkový počet prodaných vozů od začátku roku dosáhl 6412 vozů, tedy o 573 kusů, resp. 10 % více než za stejné období loňského roku.

Nejmarkantnější změny se odehrály v kategorii lehkých užitkových vozů. Zatímco loni Peugeot na trhu LCV okupoval 4. příčku s podílem 10,7 %, letos se s 15% podílem vyšplhal na 2. pozici. Oproti loňskému roku prodal letos Peugeot o 81,4 % (710 kusů) užitkových vozů více. Největší zásluhu na tom měl model Peugeot Boxer, který s 1127 registrovanými vozy kraluje segmentu velkých dodávek v ČR.

Z osobních vozů došlo k největšímu nárůstu u modelu Peugeot 2008. Tento populární crossover letos zaznamenal nárůst o téměř 150 % na 877 vozů. V červenci se dokonce stal nejprodávanějším osobním vozem značky Peugeot. V srpnu prodeje vzhledem k omezené výrobní kapacitě trochu polevily a Peugeot 2008 tak musel přenechat prvenství v segmentu B2 SUV/CUV, které se mu v červenci podařilo získat, a sestoupit na druhou pozici. S navýšením výroby v továrně v Mulhouse, které bylo oznámeno před několika dny, je ale předpoklad, že se Peugeot 2008 opět vrátí do čela segmentu.

Značka Peugeot v ČR za prvních osm měsíců tohoto roku hlásí překročení plánu, nicméně v září připravuje další prodejní impuls, a to už tradiční a zákazníky očekávanou akční nabídku „7 dní Peugeot“. Ta letošní začne 14. září a přinese atraktivní ceny pro kompletní modelovou řadu Peugeot: 108, 208, 2008, 301, 308, 308SW, 3008, 5008, 508, Partner Tepee.

Prázdninové měsíce byly velice úspěšné i pro největší evropský trh značky Peugeot – Francii. Značka na francouzském trhu obsadila první místo a s navýšením o 14 % se stala nejrychleji rostoucí nespecializovanou automobilovou značkou ve Francii.