Kia slaví 20 let partnerství s turnajem Australian Open

Společnost Kia Corporation oslavila 20. výročí partnerské spolupráce s prestižním grandslamovým turnajem Australian Open, pořádaným v oblasti Asie a Tichomoří.

Kia 7. února v roli jediného hlavního partnera turnaje u protinožců slavnostně předala vozidla ve sportovním centru Melbourne Park (stát Victoria) a současně představila své nové logo; akce se zúčastnila i australská tenisová senzace Nick Kyrgios, jakožto i australský tenista Dylan Alcott, upoutaný na invalidní vozík.

Kia organizátorům turnaje předala flotilu 130 vozidel, zahrnující minivany Carnival, resp. vozy Sorento a Niro Hybrid z kategorie SUV. Vozy budou sloužit k pohodlné a bezpečné přepravě hráčů, činovníků a vážených hostů po všech koutech turnaje, jenž se tradičně pořádá na rozlehlé ploše.

„Kia v roli nadšeného sponzora turnaje Australian Open již 20 let inspiruje miliony fanoušků této prestižní grandslamové akce, pyšnící se rostoucí oblibou i významem napříč celým tenisovým světem. Je nám velkou ctí, že jsme součástí tohoto mimořádně progresivního a dlouhodobého partnerství, které spojuje světy sportu a mobility,“ uvedl Artur Martins, viceprezident a vedoucí globální divize značky a zákaznických zkušeností společnosti Kia Corporation.

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

„Těšíme se, že budeme moci opět přispět k úspěšné realizaci turnaje cestou živých a atraktivních zážitků za účasti tenisových fanoušků. Věříme, že Open divákům po celém světě přinese jedinečnou radost a inspiraci, aby se mohli povznést nad problémy způsobené pandemií onemocnění COVID-19,“ doplnil.

Z důvodu probíhající pandemie budou akci doprovázet četné změny, jako např. přísná opatření sociálního distancování nebo omezení počtu diváků na jednotlivých tenisových zápasech.

Na tenisovém dvorci Grand Slam Oval se 7. února uskutečnila slavnostní akce, kde Kia prezentovala své nové logo a slogan značky „Movement that inspires“, odhalené již počátkem roku 2021, s plánem využít během turnaje i další prezentační formáty např. v podobě digitálních kanálů a akcí konaných přímo na místě nebo na sociálních sítích vč. Facebooku, Instagramu, Twitteru a Weibo.

Nově stylizované firemní logo se bude zobrazovat formou virtuálně promítaných nápisů (virtuální počítačové projekce různých obrazů, tedy loga Kia, na různých místech vč. povrchu tenisového dvorce nebo sítě, kam se zaměřují pohledy diváků, a je tak zajištěna maximální viditelnost) v rámci celosvětového televizního vysílání s výjimkou Austrálie, Nového Zélandu a obou amerických kontinentů. Nové logo bude po celou dobu turnaje vidět i na bannerech značky, vlajkách a oficiálních vozidlech, jak ostatně odpovídá exkluzivní roli hlavního partnera, kterým Kia je.

Co se marketingových aktivit týče, nadšení a radost během Australian Open oživí řada zajímavých aktivit naplánovaných pro online prostředí. Jednou z klíčových akcí je online kampaň „Make Your Move“, kdy si fanoušci budou moci virtuálně zahrát s globálním ambasadorem značky Kia Rafaelem Nadalem v digitálním prostředí dostupném na platformách sociálních médií.

Další atraktivní součástí marketingových aktivit Kia je digitální LED kvádr „Kia-Morphia“ o rozměrech 12 x 2,6 m (šířka, výška) v prostoru dvorce Grand Slam Oval, na němž se bude promítat nové logo Kia, slogan značky a produktová řada ekologických vozidel ve formě hladkého vlnícího se obrazu.

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Kvůli zajištění bezpečnosti účastníků poskytne Kia opakovaně použitelné roušky potisknuté logy Kia a nadace Rafaela Nadala. Kia dále ve spolupráci s firmou Babolat, výrobcem tenisového vybavení a oděvů (rovněž dlouhodobým sponzorem Rafaela Nadala), bude po celou dobu turnaje prezentovat nové logo Kia na vaku s tenisovým náčiním této španělské tenisové legendy.

Podrobnosti k nové značce Kia byly oznámeny letos v lednu společně s novým sdělením značky a budoucí firemní strategií. Vedle nového sloganu značky „Movement that inspires“ odhalila Kia své plány opustit klasický obchodní model založený na výrobě automobilů a stát se dodavatelem zákaznicky orientovaných řešení trvale udržitelné mobility.

Nové firemní logo značí smělou budoucí transformaci značky Kia coby dodavatele čisté mobility nad rámec prosté výroby automobilů, jakožto i nové záměry značky stát se ikonou změn a inovací.

Zdroj: Kia

Podobné články:

Napsat komentář