Když 300 koní nestačí

Když BSR Stage1 nestačí a na zakázku vyrobené turbo natlačí, může být nárůst výkonu i několik set koní. Ne jinak je tomu v případě úpravy BSR Stage5 pro koncernové motory VAG 2.0TSI použité ve vozech VW Golf R, Audi S3, Seat Leon Cupra či Škoda Superb. U prémiového dealera BSR Blansko nedávno vznikl velice zajímavý projekt, který sériovému vozu dodal charakter plný emocí s pořádnou dávkou výkonu navíc.

Seat Leon Cupra 2.0TSI 4×4 DSG Carbon Edition modelového roku 2019 je už v základu funkční a jízdně zajímavý vůz. Pro někoho s dostačujícím výkonem 300 koní, pro někoho dobrý základ pro vylepšení. Výsledkem několikaměsíčního vývoje úpravy BSR Stage5, kterou na svém voze v České republice jako první představil freeskier Robin Holub, je díky důsledně zvoleným performance komponentům a precizně vyladěnému softwaru řídící jednotky motoru a softwaru řídící jednotky DSG převodovky DQ250 bezpečný nárůst výkonu +204HP | +212Nm!

Pro dosažení výsledného výkonu 508HP | 603Nm byly ve voze použity tyto komponenty: výkonný intercooler Wagner Tuning Competition, který dopomůže získat motoru chladnější vzduch až o 24 stupňů Celsia, díky čemuž je možné směs ve válcích lépe zapálit. Karbonové sání vzduchu HG Motorsport umožní motoru získat požadované zvýšené množství vzduchu v kratším čase, zkrátí se tak odezva na sešlápnutí plynového pedálu. Turbo inlet pipe HG Motorsport optimalizuje proudění nasávaného vzduchu do turbodmychadla. Turbodmychadlo TTE535 umožňuje bezpečné plnění vyšším plnícím tlakem po delší dobu, díky upravené geometrii a počtu lopatek má rychlejší reakci na povely plynového pedálu a díky použitým materiálům a preciznímu zpracování funguje bezchybně i při dlouhodobé plné zátěži. Termoizolační návlek na turbodmychadlo třetí generace Mk3 od Funk Motorsport vyvinutý na míru pro toto turbo zamezí nadměrnému zvyšování teploty v motorovém prostoru. Součástí nové downpipe BSR je metalický katalyzátor 200cpsi a tepelná ochrana Lava Rock od Funk Motorsport pro odvedení nežádoucího tepla z motorového prostoru. Sportovní nerezový výfukový systém dodá vozu nejen důstojnější zvukový projev, ale díky sníženému zpětnému tlaku umožní snadnější proudění výfukových plynů pryč z válců motoru. Instalace softwaru probíhá díky unikátnímu PPC3 Tuning sytému snadno přes diagnostickou zástrčku OBD stejně, jako u ostatních tuningových kitů BSR PPC.

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Zdroj: BSR Česká republika a Slovensko

Podobné články:

Napsat komentář