Poptávka po malých SUV roste, např. Opel Mokka a Renault Captur se prodávají velmi dobře. Japonci se proto prostřednictvím modelu HR-V budou snažit urvat svůj kus koláče. Nejde ale o úplnou novinku, na domácím japonském trhu se HR-V již rok prodává pod jménem Vezel.
Slušivý kabát
Že design prodává, platí v této kategorii dvojnásob, protože se očekává poptávka zejména mezi něžným pohlavím. Vzhled HR-V působí vyváženě ze všech úhlů a předčí i většího bratra CR-V. Pohledem z boku zaujme sportovně zkosená záď, neotřele schovaná klika zadních dveří nebo hluboko zařízlé zadní světlomety. Členitá příď používá citlivě zakomponované čelní lampy a výrazný sklon předního okna.
Variabilní kokpit
V interiéru přišla automobilka s několika neortodoxními nápady, povšimněte si ovládání klimatizace. Honda jde s dobou v oblasti infotainmentu. Ve dvou nejvyšších výbavách dostane zákazník sedmipalcový dotykový displej. Systém pracuje netradičně na operačním systému Android (verze 4.0.4), dobře známém z mobilních telefonů. Je zárukou dobré kompatibility, tu podporuje i nabídka přípojek USB a HDMI. Navigační systém dodává firma Garmin. Nezapomnělo se ani na praktičnost, do kufru se složí 453 litrů zavazadel (1026 litrů po sklopení sedadel). Bonusem oproti konkurenci je systém zvedání sedáků zadních sedadel, díky kterému snadno přepravíte třeba jízdní kolo.
Orgány z Jazzu
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Malé SUV využívá platformu modelu Jazz, což napovídá, že čtyřkolka bude na palubě scházet. Na výběr bude z dvojice motorů, benzinové atmosférické jednotky 1,5 i-VTEC (130 koní) a z naftové přeplňované šestnáctistovky i-DTEC (120 koní). Přenos momentu na přední kola bude u obou motorizací přenášet šestistupňová manuální skříň nebo na přání bezestupňová převodovka CVT.
Názor TopDrive
Pokud to Honda „nepřepálí“ s cenovkou, má šanci na dobré prodeje v perspektivním segmentu trhu.