Bridgestone se představí na Pařížském autosalonu v novém stylu

[Tisková zpráva] Bridgestone, největší výrobce pneumatik na světě, představí na Pařížském autosalonu nejnovější generaci prémiových pneumatik Bridgestone a mnoho dalších technologických inovací. Kromě toho nabídne návštěvníkům možnost objevit také nový styl a nové směřování značky prostřednictvím řady dynamických a interaktivních atrakcí.

Budoucnost technologie pneumatik

Jak se na vedoucího světového výrobce prémiových pneumatik pro osobní vozy sluší a patří, využije Pařížský autosalon jako skvělou příležitost k odhalení zcela nové řady prémiových pneumatik Bridgestone a k prezentaci několika nejmodernějších projektů ze sériové výroby. Revoluční pneumatika Ecopia EP500 je první pneumatikou, která používá technologii Bridgestone ologic, a je exkluzivně montována jako originální výbava na elektromobily BMW i3. Pohled do budoucnosti poskytne návštěvníkům nová koncepční pneumatika Bridgestone AirFree, použitá na elektromobilu Toyota COMS.

Středem pozornosti na Pařížském autosalonu 2014 budou také pneumatiky Blizzak LM001, Blizzak LM80 EVO, Potenza S001, Turanza T001, Dueler H/P Sport a Adrenalin RE002.

Nové směřování

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Současným i budoucím fanouškům značky Bridgestone bude prezentován nový styl a směřování globální značky Bridgestone prostřednictvím nových propagačních materiálů a zcela nového korporátního videa s titulem „The Moment“. Nová kampaň hodlá znovu oživit vášeň pro cestu – jde o stejnou vášeň, která inspiruje Bridgestone k vývoji pneumatik, jež udávají tempo inovací v automobilovém průmyslu.

„Fotokabinka“ BMW i3

Budoucnost techniky automobilu a pneumatik přibližuje elektromobil BMW i3, vybavený pneumatikami „ologic“ Bridgestone Ecopia EP500, které jsou dodávány jako exkluzivní originální výbava. Návštěvníci budou mít možnost usednout za volant BMW i3 a vyfotit se s pozadím podle vlastní volby. Budou-li chtít, mohou své fotografie okamžitě sdílet prostřednictvím Facebooku, a získat tak šanci na výhru cestovního voucheru. Vyhraje fotografie, která do konce autosalonu získá nejvíc označení „To se mi líbí“!

Vřelé přivítání

Bridgestone s radostí zve návštěvníky do své expozice v hale č. 1, stánek 202.

Podobné články:

Napsat komentář